Nou jezus, het was gewoon net 28 graden in huis? Dat is fucking tien graden warmer dan buiten? Ik heb zo’n hekel aan dit huis in de zomer
41,5??? oke, ik heb niks gezegd haha jezus
Ik kwam er eergisteren achter dat blijkbaar de kachels waren aangeslagen. Kachels voelden echt gloeiend heet, ze allemaal handmatig uitgedraaid. Door de hitte hadden we het nu pas door (want tsja, appartement was toch al enorm heet en dat was logisch) voor hetzelfde geld stonden ze met die 39-40 graden ook te branden. Maar ja, ketel wordt deze week vervangen.
Nu is het 25 graden in huis en heb de boel open.
Ja dat is niet te doen, dat snap ik idd, dan is een airco ook echt geen overbodige luxe. Wel fijn dat het vanaf nu dus gewoon lekker wordt in huis en je kat gewoon thuis kan blijven!
@Foucher De kachels stonden aan? Omg, wat een hel. Ik had ook alles openstaan net en het was heerlijk maar nu regent het keihard dus moest alles weer dicht
Ja en we hebben dus geen idee hoe lang, kan net zo goed zijn dat ze een week aan stonden (thermostaat stond wel laag, is nog zo’n ouderwetse draaischijf). We hebben in ieder geval niet gemerkt dat ze aan stonden, we gingen er van uit dat de hitte enkel van buiten kwam.
Ik heb dus echt een goed geïsoleerd huis en denk dat het hier nog warm blijft tot de eerste vorst. Het koelt maar niet af met alle ramen open, alsof de warmte steeds uit de muren komt. Nu nog 27 graden…
Ik word helemaal gek ervan. Het blijft hier gewoon zo heet binnen. Waarschijnlijk straks als ik ga koken stijgt hij nog meer. Wat een ellende. Zweet gewoon zodra ik iets doe hier binnen.
Ach meisje, kun je niet doortochten? Eventueel een keer via de gang met de voordeur open? Of hulp van een buurman?
Nou boven kan ik best wel doorluchten, maar beneden heb ik niet zo veel mogelijkheden die open kunnen. Maar zou misschien wel een keer even een paar uur de voordeur open kunnen zetten. Ook heb ik een kat die niet weg mag naar buiten, dus daar moet ik ook rekening mee houden. Wat zou een buurman kunnen doen?
Oh ja, een kat, maar misschien kan die even in een kamertje, of boven, terwijl je beneden doortocht?
De buurman, voor als je voor en hij achter zou wonen, dan kun je doortochten (zo woonde ik als student). Sorry, ik weet je woonsituatie natuurlijk niet…
Ja, dat ga ik morgen maar een doen denk ik, want ik smelt nog eens hahaha. Ohh begrijpelijk hahah. Ik zat mij al te verbeelden dat de buurman met palmbladeren aan het wapperen was, terwijl ik op de bank lig te zweten.
Alleen als het het een lekker ding is…
Mmm, ik wapper zelf wel.
Al weer 31 graden.
27 graden!
31:(
31 graden😭
25,5
30,8
31