Ik word helemaal gek ervan. Het blijft hier gewoon zo heet binnen. Waarschijnlijk straks als ik ga koken stijgt hij nog meer. Wat een ellende. Zweet gewoon zodra ik iets doe hier binnen.
Ach meisje, kun je niet doortochten? Eventueel een keer via de gang met de voordeur open? Of hulp van een buurman?
Nou boven kan ik best wel doorluchten, maar beneden heb ik niet zo veel mogelijkheden die open kunnen. Maar zou misschien wel een keer even een paar uur de voordeur open kunnen zetten. Ook heb ik een kat die niet weg mag naar buiten, dus daar moet ik ook rekening mee houden. Wat zou een buurman kunnen doen?
Oh ja, een kat, maar misschien kan die even in een kamertje, of boven, terwijl je beneden doortocht?
De buurman, voor als je voor en hij achter zou wonen, dan kun je doortochten (zo woonde ik als student). Sorry, ik weet je woonsituatie natuurlijk nietā¦
Ja, dat ga ik morgen maar een doen denk ik, want ik smelt nog eens hahaha. Ohh begrijpelijk hahah. Ik zat mij al te verbeelden dat de buurman met palmbladeren aan het wapperen was, terwijl ik op de bank lig te zweten. 

Alleen als het het een lekker ding isā¦
Mmm, ik wapper zelf wel. 
Al weer 31 graden. 

27 graden!
31:(
31 gradenš
25,5
30,8 
31 
Momenteel 26.5 graden bij mān ouders, waar ik al vijf dagen vertoef aangezien ze toch op vakantie zijn en het huis dicht bij zee is. Stukken koeler dan mijn studio in de binnenstad, die echt nul bestand is tegen deze hitte en waar het permanent dertig graden of meer is.
25,5 hier dus het valt nog mee, met de vorige hittegolf was het 28/29 graden binnen.
31 beneden. 32 op zolder 
33 graden inmiddels. 
te warm.
24,5 graden⦠de mobiele airco vecht heel hard. Maar de zon staat nu op ons huis, dus het zal wel iets warmer worden.