Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Momenteel 26.5 graden bij m’n ouders, waar ik al vijf dagen vertoef aangezien ze toch op vakantie zijn en het huis dicht bij zee is. Stukken koeler dan mijn studio in de binnenstad, die echt nul bestand is tegen deze hitte en waar het permanent dertig graden of meer is.

1 like

25,5 hier dus het valt nog mee, met de vorige hittegolf was het 28/29 graden binnen.

31 beneden. 32 op zolder :sob:

33 graden inmiddels. :dizzy_face:

te warm.

24,5 graden… de mobiele airco vecht heel hard. Maar de zon staat nu op ons huis, dus het zal wel iets warmer worden.

24.5 :heart: Slaapkamer voelt nog koeler aan, zal straks eens meten daar.

25 graden, echt intens blij met mijn nieuwe huis wat dat betreft. Ons oude appartement zou nu wel bijna de 30 graden hebben aangetikt.

Ja ik ben ook superblij met mijn huisje wat dat betreft. Mijn vorige kamer was nu sowieso 35 graden geweest.

26

27 :sob: kan niet wachten totdat de ramen open kunnen zodat het een beetje afkoelt

29,6. Heerlijk.

Ik ben echt onredelijk jaloers op mensen waar het nu regent. :rage:

30°. Maar op de slaapkamer maar 25 dankzij mobiele airco :heart_eyes:

1 like

:frowning: krijg het maar niet kouder, volg alle tips op

Nog steeds 32 graden in m’n slaapkamer :cold_sweat:.

Hier nog steeds 27 graden, raak de warmte maar niet kwijt. Word er zelf heel onrustig van, wat ook niet mee werkt tegen warmte pfff

1 like

Echt nul om jaloers op te zijn hoor.
Het heeft hier een half uur lang keihard geregend met als resultaat dat het hier nu aanvoelt als een tropisch regenwoud door de warme vochtige damp die van het wegdek afkomt. Het is walgelijk benauwd.

1 like

Wij hebben geen cv dus weet de temperatuur niet. Enkele ramen en de zon daar nu vól op. Tis warmer als buiten iig… dus ik gok iig 30 graden :sob: ik hoop op een flinke regenbui vanavond

Het is nu voor het eerst sinds maandag 26 graden in huis en ik geniet hier zo van :heart::heart: eindelijk afgekoeld

1 like