Hoe koud/warm is het nu in je huis?

24.5 :heart: Slaapkamer voelt nog koeler aan, zal straks eens meten daar.

25 graden, echt intens blij met mijn nieuwe huis wat dat betreft. Ons oude appartement zou nu wel bijna de 30 graden hebben aangetikt.

Ja ik ben ook superblij met mijn huisje wat dat betreft. Mijn vorige kamer was nu sowieso 35 graden geweest.

26

27 :sob: kan niet wachten totdat de ramen open kunnen zodat het een beetje afkoelt

29,6. Heerlijk.

Ik ben echt onredelijk jaloers op mensen waar het nu regent. :rage:

30°. Maar op de slaapkamer maar 25 dankzij mobiele airco :heart_eyes:

1 like

:frowning: krijg het maar niet kouder, volg alle tips op

Nog steeds 32 graden in m’n slaapkamer :cold_sweat:.

Hier nog steeds 27 graden, raak de warmte maar niet kwijt. Word er zelf heel onrustig van, wat ook niet mee werkt tegen warmte pfff

1 like

Echt nul om jaloers op te zijn hoor.
Het heeft hier een half uur lang keihard geregend met als resultaat dat het hier nu aanvoelt als een tropisch regenwoud door de warme vochtige damp die van het wegdek afkomt. Het is walgelijk benauwd.

1 like

Wij hebben geen cv dus weet de temperatuur niet. Enkele ramen en de zon daar nu vól op. Tis warmer als buiten iig… dus ik gok iig 30 graden :sob: ik hoop op een flinke regenbui vanavond

Het is nu voor het eerst sinds maandag 26 graden in huis en ik geniet hier zo van :heart::heart: eindelijk afgekoeld

1 like

19,8☃️

18 graden, ik sta op het punt om de verwarming voor het eerst aan te zetten. Als de zon schijnt dan warmt die net het huis even op naar iets aangenamer maar dat zit er voorlopig niet in :’)

18,5 dus dikke trui aangedaan. Wil nog even wachten met de verwarming!

18.5, met verwarming aan! Het was 15 toen ik thuis kwam dus de verwarming staat op 18 en ik heb een trui aan en dikke sokken en de kaarsjes staan aan :two_hearts:

17,5.
het is eigenlijk tegen mijn principe om de verwarming aan te zetten voor november, maar heb hem toch aangezet. Niets zo armoedig als kou lijden.

Same here! Hier is het 16.5 graden. Zat gisteren op de bank met een dikke trui, kop thee en een kruik en zat echt heeerlijk!

1 like