Hoe koud/warm is het nu in je huis?

18 graden, ik sta op het punt om de verwarming voor het eerst aan te zetten. Als de zon schijnt dan warmt die net het huis even op naar iets aangenamer maar dat zit er voorlopig niet in :’)

18,5 dus dikke trui aangedaan. Wil nog even wachten met de verwarming!

18.5, met verwarming aan! Het was 15 toen ik thuis kwam dus de verwarming staat op 18 en ik heb een trui aan en dikke sokken en de kaarsjes staan aan :two_hearts:

17,5.
het is eigenlijk tegen mijn principe om de verwarming aan te zetten voor november, maar heb hem toch aangezet. Niets zo armoedig als kou lijden.

Same here! Hier is het 16.5 graden. Zat gisteren op de bank met een dikke trui, kop thee en een kruik en zat echt heeerlijk!

1 like

15 was het net! Geen c.v. en enkel glas hahah. Toch maar kachel aanlaten vanaf nu

16 en we wilden gisteren voor het eerst de kachel weer aanzetten, maar hij doet het niet :disappointed_relieved:

19,5 en ik heb het echt al 3 dagen ijskoud, heb zelfs warme voetenbadjes gedaan om mijn voeten warm te krijgen… :face_with_hand_over_mouth:

Vanochtend was het hier maar 17 graden beneden, 14 in de slaapkamer :cold_face:

18, maar vertik het om de warming al aan te zetten dus… dikke pyjama en badjas aan :sweat_smile:

22 :ok_hand:t3:

Hier ook 22, wel al de verwarming aan want ik ben een koukleum.

In de keuken 19 maar in mijn kamer is het denk ik 16/17 :weary:

Bij mij vanochtend 16 graden. Ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen, maar denk dat ik vanavond de verwarming weer aan ga doen.

Ik zit op een kantoor waar de verwarming het niet werkt, zoooo koud. Fml.

21,5 °C want anders kom ik niet mijn bed uit. Veel te koud anders

Of een super vochtig huis? Hier is het 18, maar voelt het meer als koelkast maar dat komt omdat ik een enorm vochtig huis heb :expressionless:

Bij ons is het nog een heerlijke 21 graden zonder verwarming! Lang leve nieuwbouw

2 likes

21 graden

26,2