27,1
24.2, ben benieuwd hoe het op de echt hete dagen gaat zij dan
20,4! Wij wonen sinds januari in dit huis en het heeft een warmte/koelpomp. Waardoor die dus vloerverwarming en koeling geeft. En zo te voelen werkt het super goed.
Ah dat is zo chill. Wij hebben dat ook, in het bijgeleverde papierwerk staat dat het nooit warmer dan 25 graden zal worden binnen (je moet hem altijd op dezelfde temperatuur houden en dat is hier 20 graden) en het is de afgelopen 2 jaar inderdaad nooit warmer dan 25.1 geweest hier binnen. Echt top
22.5
Heb wel de hele dag de deur open gehad. Normaal laten we die dicht, maar waren werkmensen.
26,5 en in de slaapkamer 29
22.5! Binnenkort krijgen we rolluiken en dan kunnen we eindelijk de zonkant gesloten houden bij warm weer.
28
25,5… echt kut. Ben ook bang voor de zomer. Ga binnenkort maar kijken voor een ventilator
Sorry ik wil niet flauw doen maar we zijn dus verhuist en vorig jaar tijdens die bloedhitte woonden we nog boven aangezien de woonkeuken beneden niet af was. Enkel glas. Vol op de zon. BLOEDheet, echt een sauna. En ook al bij een normale temperatuur van 20 graden. Ook de slaapkamer is bloedheet (enkel zo’n kiepraampje). Ik kreeg soms echt een halve paniekaanval in mn slaap omdat het zó warm was.
Nu is onze woonkeuken beneden klaar, die volledig door kan waaien (openslaande deuren). Gelegen pal op het zuiden. En het was gister 20 graden max. Halleluja en nu nog maar 19. En heb een parasol besteld die precies over ons terras heen valt (3m) en precies voor de ramen dus dat scheelt ook denk ik! Dus ik ben echt dolgelukkig. Denk dat we deze zomer ons matras in de woonkeuken neerpleuren haha.
Beetje offtopic haha
- Doordat we veel ramen hebben en tot 2 uur de zon erop, warmt het lekker snel op.
19.5
Hier is het nu 24°. Vind dat echt zo lekker. In de winter hebben we de kachel altijd op 21° aan staan en ik vind dat eigenlijk een beetje koud. Ik zit dan met lange broek, shirt met lange mouwen, dik vest en sloffen nog te bibberen. 24° is voor mij echt de ideale temperatuur in huis.
Ons appartement warmt wel super snel op als het weer zo’n zomer wordt als vorig jaar. Maar gelukkig hebben we nu een mobiele airco op de slaapkamer
Ik heb geen thermometer maar ik ben aan het schoonmaken en ik zweet me helemaal dood. Het is zo heet met die zon erop. Ik moet eigenlijk echt een keer ergens een thermometer gaan fixen, ben benieuwd hoe warm het precies is.
Ik heb er laatst eentje op bol gekocht voor 12 eu ofzo, die meet ook de luchtvochtigheid en je kan hem als wekker gebruiken
21.5 maar voelt veel warmer. Als ik s’avonds thuis kom voelt het echt al benauwd. Maar durf de ramen niet op kiepen te zetten ivm de katten. Denk dat het niet lang meer duurt voor de airco weer aan gaat
28 graden.
Beneden 24. Boven staat de airco aan en lig ik onder de dekens
Mijn woonkamer is nu 22.5