Hoe koud/warm is het nu in je huis?

24 graden, en de echte hittegolf moet nog komen :sleepy:

23,5. Het is nu heerlijk koel buiten, dus heb alles open. Wordt voorlopig de laatste “koele” nacht…

23,1 graden. We hebben een koelingssysteem dus hopelijk wordt het ook niet veel warmer. Maar we hebben nog geen hittegolf meegemaakt in dit huis dus ben benieuwd :grin:

25 en dat blijft het ook ‘s nachts :frowning:

27 graden en ik weet echt niet hoe ik nu thuis moet werken :frowning: :frowning:

26,4 :+1:

22 :tada:

Het was hier daarstraks 30°C. Ik woon echt in een serre. Nu afgekoeld naar 25.6. :hot_face:

25 in de woonkamer, de airco is harder nodig in de slaapkamer :cold_sweat:

25,5 :cold_sweat: Ik zie echt op tegen deze week.

21 graden

28

20 in de woonkeuken. Maar boven (woonkamer en slaapkamers) is een ander verhaal :sweat_smile:

Inmiddels 30,5 :tired_face:

Nu 23 graden

24, prima te doen wel, zit met het raam open en een dekentje te werken :sweat_smile:

Haha hier ook koude voeten! En het schijnt dat koude ledematen zorgen voor een algemeen koud(er) gevoel dus voorlopig zit ik prima zo

Hier schijnt de zon wel naar binnen van 9 tot 4 dus heb wel de gordijnen half dicht, hopelijk komt t dan niet boven de 25 uit (nu 23.5)

1 like

24,5 maar het voelt nog best oke! Raam open voor een beetje frisse lucht en die is nog wel lekker koel nu

Computerkamer is nu 24,5 maar dat is pas het begin want de zon moet nog schijnen hier aan de voorkant en plat dak boven deze kamer. :hot_face: :hot_face:

24,9 :grimacing: prima te doen nog