23 graden zonder airco of iets. Zit gewoon binnen met een trainingsbroek en een trui aan
Wij hebben geen directe zon op ons huis, dus veel warmer wordt het ook niet. Kan niet klagen.
26,6
altijd fijn zo op zolder
Ik denk altijd oh joh prima te doen dit maar pas vanaf nu ongeveer komt de zon op mijn ramen en dat blijft voor de rest van de avond zo dus over een paar uur wil ik huilen. Heb nog steeds geen thermometer gekocht trouwens (surft naar bol.com)
26,5
Airco aangezet, 23 graden nu met de zon vol op het dak 
Computerkamer 26.6 en rest van het huis 23.5 ongeveer.
27°. Slecht geïsoleerd appartementje op e bovenste verdieping met plat zwart dak =
. Maar moet zeggen dat ik dit best te doen vind. Moet gewoon niet gaan koken of stofzuigen.
En op de slaapkamer hebben we airco dus daar is het maar 23° 
- Valt me nog best mee zolang ik niet te veel beweeg
23,6, best wel blij mee.
26 graden 
Bij mij ook zoiets.
Vind ik ok voor appartement op de derde verdieping.
26,6. Niet te doen. Buiten op het balkon is het wel chill met een windje van de snelweg
Gister was het nog dikke prima met 26 graden, maar tik nu bijna de 30 aan.
Straks alles tegen elkaar open in de hoop dat het tegen middernacht een graadje of 2 scheelt.
22,5 graden en i laf it. 5 jaar lang op een appartement gezeten waar t nu ongeveer 30 graden is. Moet er niet meer aan denken om weer terug te gaan
24,3
Maar dat is wel met mobiele airco aan (beste aankoop ooit, love dat ding) en verder alles dicht. Zonder airco is het hier zo meer dan 30 graden, de zon staat hier volop op de woonkamer.
27 graden… en morgen bij mijn ouders op zolder slapen, dat wordt helemaal feest 
24 graden, doe alles in de ochtend al potdicht (zonnescherm en rolgordijnen). De voorkant is op het zuiden dus ik hoop dat het niet hoger wordt.
31 
21, love it
Vloerverwarming die ook kan koelen is de beste uitvinding ooit
Alles tegen elkaar open gezet en nu 17