Hoe koud/warm is het nu in je huis?

28,1 :fire::fire:
Gelukkig vandaag vrij, maar denk dat ik morgen maar de wekker op 5.00 ga zetten of zo

27 :hot_face:

25 graden en de zon komt nu pas op mijn appartement te staan. :sob:

26,5 maar ik vind dit prima te doen. Vorige zomer woonde ik nog in een appartement waar het altijd 2 a 3 graden warmer was dan buiten. Daar zou het nu 31 graden zijn geweest. En dat was ik gewend. Dus 26,5 is een luxe.

Drie maanden geleden een tweedehands airco gekocht. Zo blij mee nu :ok_hand:t3:
Temperatuur in de woonkamer is 23,5 en de zon is al weg voor vandaag. Dus ‘ergste’ is al geweest :partying_face:

1 like

25 Ik verwacht dat het vrijdag nog warmer wordt…

23 graden zonder airco of iets. Zit gewoon binnen met een trainingsbroek en een trui aan :joy: Wij hebben geen directe zon op ons huis, dus veel warmer wordt het ook niet. Kan niet klagen.

1 like

26,6 :sob: altijd fijn zo op zolder

Ik denk altijd oh joh prima te doen dit maar pas vanaf nu ongeveer komt de zon op mijn ramen en dat blijft voor de rest van de avond zo dus over een paar uur wil ik huilen. Heb nog steeds geen thermometer gekocht trouwens (surft naar bol.com)

26,5

Airco aangezet, 23 graden nu met de zon vol op het dak :+1:

Computerkamer 26.6 en rest van het huis 23.5 ongeveer.

27°. Slecht geïsoleerd appartementje op e bovenste verdieping met plat zwart dak = :hot_face:. Maar moet zeggen dat ik dit best te doen vind. Moet gewoon niet gaan koken of stofzuigen.

En op de slaapkamer hebben we airco dus daar is het maar 23° :partying_face:

1. Valt me nog best mee zolang ik niet te veel beweeg :+1:

23,6, best wel blij mee.

1 like

26 graden :weary:

Bij mij ook zoiets.
Vind ik ok voor appartement op de derde verdieping.

1 like

26,6. Niet te doen. Buiten op het balkon is het wel chill met een windje van de snelweg

Gister was het nog dikke prima met 26 graden, maar tik nu bijna de 30 aan.

Straks alles tegen elkaar open in de hoop dat het tegen middernacht een graadje of 2 scheelt.

22,5 graden en i laf it. 5 jaar lang op een appartement gezeten waar t nu ongeveer 30 graden is. Moet er niet meer aan denken om weer terug te gaan