Hoe koud/warm is het nu in je huis?

24,3
Maar dat is wel met mobiele airco aan (beste aankoop ooit, love dat ding) en verder alles dicht. Zonder airco is het hier zo meer dan 30 graden, de zon staat hier volop op de woonkamer.

27 graden… en morgen bij mijn ouders op zolder slapen, dat wordt helemaal feest :+1:

24 graden, doe alles in de ochtend al potdicht (zonnescherm en rolgordijnen). De voorkant is op het zuiden dus ik hoop dat het niet hoger wordt.

31 :pleading_face:

21, love it :heart_eyes: Vloerverwarming die ook kan koelen is de beste uitvinding ooit

4 likes

Alles tegen elkaar open gezet en nu 17 :heart_eyes:

22.5 om 8 uur.
Hopelijk blijft het onder de 24°C tegen vanavond.

Het is nu al 25 graden… gisteren niet echt lekker afgekoeld in huis, helaas. Hopelijk blijft het nog onder de 30 graden vandaag.

Ik begin vandaag op 25 :thermometer:

23.5. Hoop echt dat het zaterdag weer verder gaat afkoelen.

26.5 en de dag moet nog beginnen :cry:

23,5

1. Gisteravond 29,5. De HEL.

23

24,5

28,5 en gisteravond 32,7 :sob:

Bijna 33?! Wow wat kut

1 like

Ja… ik heb die thermometer gekocht omdat iedereen dacht dat ik overdreef maar helaas niet :sweat_smile: Heb de hele nacht m’n raam open gehad en de dag begon met iets in de 26C (was om 8 uur vanmorgen). Mijn flat is echt zo slecht geĆÆsoleerd en vanaf 4 uur tot zonsondergang staat de zon vol op mijn ramen :neutral_face:

2 likes

28,5 lol. En hier moet ik in werken. Er staat een ventilator op mijn rug maar die kan net zo goed uit :joy: morgen nog een dagje warm en dan daarna gelukkig weer koel weer.

Ik ben in een vakantiehuisje en het is nu 30.5 :dizzy_face: mis m’n eigen huis!!

Edit: 32 :upside_down_face::upside_down_face: