Hoe koud/warm is het nu in je huis?

22.5 om 8 uur.
Hopelijk blijft het onder de 24°C tegen vanavond.

Het is nu al 25 graden… gisteren niet echt lekker afgekoeld in huis, helaas. Hopelijk blijft het nog onder de 30 graden vandaag.

Ik begin vandaag op 25 :thermometer:

23.5. Hoop echt dat het zaterdag weer verder gaat afkoelen.

26.5 en de dag moet nog beginnen :cry:

23,5

1. Gisteravond 29,5. De HEL.

23

24,5

28,5 en gisteravond 32,7 :sob:

Bijna 33?! Wow wat kut

1 like

Ja… ik heb die thermometer gekocht omdat iedereen dacht dat ik overdreef maar helaas niet :sweat_smile: Heb de hele nacht m’n raam open gehad en de dag begon met iets in de 26C (was om 8 uur vanmorgen). Mijn flat is echt zo slecht geïsoleerd en vanaf 4 uur tot zonsondergang staat de zon vol op mijn ramen :neutral_face:

2 likes

28,5 lol. En hier moet ik in werken. Er staat een ventilator op mijn rug maar die kan net zo goed uit :joy: morgen nog een dagje warm en dan daarna gelukkig weer koel weer.

Ik ben in een vakantiehuisje en het is nu 30.5 :dizzy_face: mis m’n eigen huis!!

Edit: 32 :upside_down_face::upside_down_face:

32,5 :frowning:

24.5 dus nog best te doen

1 like

26,5, heb te vroeg alles weer open gezet…

1 like

Het is 23 en mijn app zegt dat de gevoelstemperatuur ook 23 is maar het is naar mijn idee wel echt warmer :hot_face:

Boven 27 graden

Bij mij 25; okish. Maar ik weet nou niet of ik alles dicht moet houden nu of juist open zetten :thinking:. En straks moet alle grote ramen weer dicht, vanwege een te avontuurlijke kat…