Hoe koud/warm is het nu in je huis?

32,5 :frowning:

24.5 dus nog best te doen

1 like

26,5, heb te vroeg alles weer open gezet…

1 like

Het is 23 en mijn app zegt dat de gevoelstemperatuur ook 23 is maar het is naar mijn idee wel echt warmer :hot_face:

Boven 27 graden

Bij mij 25; okish. Maar ik weet nou niet of ik alles dicht moet houden nu of juist open zetten :thinking:. En straks moet alle grote ramen weer dicht, vanwege een te avontuurlijke kat…

29 graden maar ik heb er gelukkig niet veel last van en slaap prima (of ja, niet slechter dan anders). Ik heb het snel koud. 25 vind ik ideaal. Mijn moeder heeft zo’n moeite met deze temperaturen maar dat is maar een paar dagen per jaar. Ik zit voor mijn gevoel 9 maanden per jaar te vernikkelen.

We waren net op bezoek bij mijn ouders die airco hebben en dat valt dan heel erg vies tegen als je thuiskomt en het binnen 29 graden is.

25, maar zojuist alles open gezet :partying_face:

1 like

24, maar wel net om 6.30 even heerlijk alle deuren en ramen open gezet.

Nu 24 maar alles staat even open. Zal niet veel afkoelen. Maar 24 is wel okƩ.

Was 26.5 maar nu alles open gezet en is nu teruggezakt naar 25

Alle deuren staan open dus het waait heerlijk door. Het is gezakt van 25,5 naar 24. Kijk nu alweer uit naar het weekend om alles weer lekker af te laten koelen

1 like

Helaas staat hier amper wind. Nu al 26.5

25+ graden, verschilt per kamer

nou dat koelingssysteem werkt dus voor geen meter

Ik denk dat ik het verpest heb, ik heb een trui aan moeten doen omdat ik het koud heb. Volgens de thermostaat is het 22 graden in de woonkwamer waar ik de 3dubbelglas ramen dicht heb, hij staat ingesteld op 21.5. Ik heb een warmtepomp dus de vloer is lekker koel. Maar ik zit in de slaapkamer waar ik het gordijn dicht heb en dus echt alle warmte tegenhou. Ik heb het koud terwijl het buiten niet uit te houden is.

Ben jaloers.

2 likes

:cold_face:

Hier een vrij goed geisoleerd appartement, maar wel met de zon op de ramen tot 4 uur. Kreeg het vannacht niet goed afgekoeld, dus nu 26 graden. Ik snak naar de regen en de afkoeling.

30 :cry:

Hier ook😩. Gelukkig komt er dit weekend weer wat verkoeling!

1 like