23 graden, heerlijk!
22.5 (met warmtepomp, vloerverwarming die kan koelen) heerluk
33 gelukkig mobiele ventilator om aan te zetten maar dat wil ik ook liever niet uren achter elkaar doen. Ben zo intens sloom met deze temperatuur haha niet normaal
27,5
Hier ook op het zuiden trouwens, maar ik geniet dus echt van de voordelen van nieuwbouw. Overigens in de ruimtes waar ik de gordijnen niet dicht heb is het niet koud, maar wel heerlijk koel vergeleken met buiten.
29,5š„µ
28,2
Ja, ik heb net ook weer de gordijnen open⦠En het is 10 jaar oude nieuwbouw. Echt heerlijk vergeleken met oudbouw. Maar met dit soort dagen loopt de warmte op. Gewoon omdat het vannacht buiten niet onder de 21 graden is geweest.
Kamer waar ik nu zit is het 28.7 Rest van het huis ong. 25
27,5š„µ
Hier 30,5°, ik wacht op onweer maar buienradar houdt me al de hele dag voor de gek met hun voorspellingen
Sterkte aan alle thuiswerkers! Lijkt me echt verschrikkelijk om in zulke temperaturen te moeten werken. In België ligt de maximumtemperatuur voor licht werk op 29° dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zoiets opgelost zou worden nu we niet naar kantoor (lees: airco op full blast) kunnen.
24,5
Ik moet nu zo vaak denken aan ons vorige appartement waar het binnen altijd net zo warm was als buiten. Het record dat we daar gehaald hebben was 36 graden. Niet te doen.
Ik dacht dat het wel meeviel, maar 28.5 blijkbaar
- Al sinds 8:30, ondanks dat ik vanaf 6 mān ramen wagenwijd open had en vannacht op een kier⦠Ik hoop dat het zo blijft, gister was het om deze tijd 27 en is het niet boven de 30 geworden.
24
29
23,5
25 in de keuken, dus valt wel mee, gisteravond was het 30