Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Het koelt ‘s nachts natuurlijk af maar ik heb het idee dat het bij mij binnen gewoon dezelfde temperatuur blijft, ondanks dat ik de hele nacht mijn ramen open heb. Alsof de lucht stil blijft staan.
Dus nu had ik het idee om mijn afzuiger aan te zetten, gewoon een uurtje, morgenochtend. Misschien komt er dan een soort doorstroom? Geen idee hoor. Maar echt frustrerend dat het buiten heerlijk koel is en mijn hele appartement gewoon benauwd en warm blijft.

2 likes

24 graden.
Alles zit helemaal dicht.

24 graden, we houden alles dicht en de waaier staat op maximaal. Ik heb vanmiddag een bbq en zie er tegen op om die kant op te gaan. Veel te warm, wil gewoon thuis relaxen :shushing_face:

29,7C :sob:

1. Onze ouderwetse thermostaat gaat überhaupt maar tot 30 :sweat_smile:

Oke, vrij extreem maar ik was toch om 5 uur wakker uit mezelf. Heb toen alle ramen wagenwijd opengezet en dat was echt zo koel nog, het is nu nog prima te houden (alles zit potdicht). Misschien een tip voor iemand die ook een wekker wil zetten morgen vroeg

23,5

Hier 27,5 :hot_face:

24, vanochtend was het 23, gisteravond toen ik thuiskwam 24. Koelt dus echt nauwelijks af s avonds

1 like

Same :frowning:

25! Alles dicht. Vanavond airco aan! Dan meestal terug naar 20 in de slaapkamer.

22.5 :partying_face: (zonder airco maar met koeling door vloerverwarming) de vloer is lekker koud.

32 :sob:.

Ik heb de hele nacht met het raam open geslapen, vanochtend vroeg alle ramen wagenwijd open gezet voor een uur en het is al weer zo warm. De warmte is hier gewoon niet buiten te houden.

29,5 beneden, 32 op zolder. Echt fijn, mega grote ramen op het zuiden :woman_facepalming:

24 graden en de airco staat te loeien

30° :hot_face:. Heb gelukkig wel 2 ventilatoren en een vriesla vol waterijsjes :heart_eyes:

Het is nu 26 graden binnen, maar vind het helemaal niet warm aanvoelen eigenlijk. Zolang ik zo weinig mogelijk beweeg in ieder geval :joy:
Buiten is het 35 graden :sob:

Kan er iemand over de studieruimte op mijn werk heen? Glazen dak met glazen wanden :sweat_smile:

27 likes

25!

Hebben een warmtepomp en volgens mij heeft het daarmee te maken. Bij de bouw van ons huis vorig jaar hadden wij die keuze gekregen van de installateur. Als de temp buiten langer dan een dag boven 24 graden is, gaat er koud water door de leiding. Geen idee of dit toe te passen is bij een bestaande vloerverwarming.

1 like