Als je een pan in dat hok zet kan je een eitje bakken.
32.5° in de keuken (noordkant), en het is voelbaar warmer in de woonkamer (zuidkant). Het is alsof Satan je in het gezicht ademt. Ik zit in onderbroek met de plantenspuit mezelf te besproeien
Ik heb alles maar opengegooid, ik weet het ook niet meer Het is nu bewolkt en waait een beetje dus dat is beter dan dit benauwde hok
33 graden. Ramen zojuist opengezet omdat er wel een windje staat en zit met mijn voeten in een emmer water.
Alsof ik aan de poort van de hel sta.
Het ergste vind ik dat je de hele tijd hete lucht zit in te ademen. Ik word er stront benauwd van.
27,5. En ik probeer het lager te krijgen met een mobiele airco, wat nog niet echt lukt.
25°C
Ik vind het nog wel te doen, maar hoop dat ik het vannacht toch terug naar 23°C krijg.
22,5 met airco. Heb net aan een deken zitten haken op de bank, zonder de airco zou ik dat echt niet doen.
Hier is het 29 pfff
Klopt haha, 18 graden is dat geloof ik, zodat ook de vloer niet teveel warmteverschil krijgt (scheuren) en het verschil tussen binnen en buiten niet zo’n enorme klap is, was geloof ik aanbevolen. Het is wel heerlijk nu met blote voeten door het huis. De hele middag buiten gezeten maar nu zit de hitte helemaal in me ofzo .
29 nu
Nog steeds 29 graden, probeer het wat te laten afkoelen maar helaas. Echt afschuwelijk
Wij hebben 2 airco’s, en 2 ventilators aanstaan 20,2 graden!
Hier ben ik nu even heel erg jaloers op
24 en dat op het zuiden en zonder airco. Boven is een heel ander verhaal met enkel glas (= sauna). De wijnkelder is 16 (!!!) graden omg. Ik vraag me ineens af waarom we in NL geen slaapkamers onder de grond hebben, dé oplossing
Nu nog 28/29 grraden, verspringt steeds. Zo warm om in te slapen.
Heb airco maar maakt veel herrie en zodra die uit is wordt het weer warm.
Snap ik heel goed, vrienden komen ook chillen voor de koelte. Overdag ongv 22 graden!
Slaapkamer in een souterrain voldoet ook kan ik je vertellen! Helaas is die tijd voor mij voorbij, mis die slaapkamer nu echt
Het is overal 28°, behalve op de slaapkamer. Daar 23° dankzij de airco . We hebben zo’n mobiele tweedehands gekocht vorig jaar, werkt echt prima.
27 graden