Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Vanochtend vroeg 28 graden… Ben benieuwd aan het einde van de dag :tired_face:

27,5 :sob: ik ga vluchten naar het huis van mijn ouders

26,5 en de ramen openzetten vannacht had geen nut want het is buiten niet onder de 25 gegaan :sweat_smile: Benieuwd hoeveel erger het nog wordt want de zon staat alweer lekker hard op onze grote zuiderramen (zonder gordijnen) te shinen :upside_down_face::upside_down_face:

26,7 nu beneden. Airco boven aan gezet dus het is aan het afkoelen. Beste aankoop ever dat ding :heart_eyes:

30 graden is het hier nu…

25.5, het is niet meer echt koel te houden.

Ik heb een mobiele airco. Maar er moet een slang naar buiten en dan haal je ook weer warme lucht nasr binnen.

29 graden. :sleepy:

32 graden :unamused:

28,5

28,5 doorheen het hele huis

Ik heb dat ook, maar desondanks koelt de airco de ruimte toch nog wel zo’n 5 graden koeler!

1 like

29.5 beneden, onze slaapkamer heeft de hele dag de zon op het raam, dus dat wordt een geweldige nacht.

28, 29 buiten. Hoe moet ik hierin slapen (en thuiswerken morgen) :sob::sob::sob:

26,6 in de woonkamer. Zo warm is het hier nog niet geweest de afgelopen 5 jaar. Boven is het koeler want daar kan alles goed tegenover elkaar openstaan en op zolder hebben we een airco.

Volgende maand krijgen we isolerende rolluiken en deze herfst gaan we onze zolder beter isoleren. Ik ben benieuwd hoe veel het gaat schelen volgend jaar.

1 like

26, goed te doen

1. Vind het nog prima.
    Vorig jaar met die extreme hitte was het 36° en dat ging zelfs mij te ver🥵

27,1. Heb er knallende hoofdpijn van en kan mij gewoon niet meer concentreren op werk

Het is me nu ook aardig warm om te werken. Beneden 26 graden. Boven wel wat warmer, helaas heb ik boven mijn gehele setup om te werken.

Had ik nu maar een kantoorweek, daar is airco

29,5 graden. Werken lukt me echt niet met deze hitte.

32,2 :+1: