30, heb elke nacht alle deuren open. Heeft weinig nut
29,5 in de hal is het 30
Ik heb ook een mobiele airco, het raam moet een stukje open om de slang buiten te hangen. Het was hier 32 graden en met de mobiele airco is het nu 29. Vlakbij de airco voel je wel wat koele lucht. Niet heel efficiënt of duurzaam met tegelijkertijd het raam open, daarom had ik hem eerder nog niet gebruikt, maar ik heb dit echt nodig om nog te kunnen functioneren met mijn werk
Bij mij staat hij nu ook aan. Werd helemaal gek van de warmte
24 graden en de airco draait overuren. R.I.P. stroomrekening, maar het was dat of ik R.I.P…
32 graden in huis terwijl ik op bed lig met een amandelontsteking Moet eigenlijk m’n koffer inpakken, maar het is te heet om te bewegen
29 graden. Net alles opengehad. Heeft dus ook geen nut
29 graden beneden, boven 38 ofzo.
27 achter in het huis. Voor wil ik niet weten.
25.5 volgens de thermostaat. Ben nu wel aan het luchten.
Hier ook 25.5, heb om half 7 alles tegenelkaar opengezet en toen was het 26.5. Dus al een hele graden winst.
25.5°C
Ik besef dat dit zeker nog meevalt in vergelijking met de hogere temperaturen hier boven, maar ik vind dat toch te warm om 8 uur 's ochtends.
26.5
29
Ook 29 graden maar ik heb het gevoel dat het went? Voor de ventilator houd ik het inmiddels redelijk uit
28.8 maar ik denk ook dat het went, vind het vandaag nog wel prima uit te houden. Heb de ventilator nu zelfs niet aan, huh?
31,5° ben in staat te janken
29 met ventilator.
Kan niet eens dutje doen door de hitte
Hier 34 graden en ik begin stilaan gek te worden.
Bij mijn ouders was het trouwens 27,9 maar dat voelde echt heerlijk koel? Dus ik snap niet goed hoe dat kan.
Ik ben in ieder geval jaloers op iedereen die hier onder de 30 graden zit.
33,5.
Ik kan oprecht wel janken. Ik ben doodmoe, krijg niets gedaan en ben zo opgeblazen als een ballon.