Hoe koud/warm is het nu in je huis?

24 graden

25,5. Als ik de berichten hierboven lees valt het nog wel mee, maar ik ben er wel klaar mee

1 like

Hele nacht slaapkamerraam zo open als t maar kan met risico gestolen te worden. En het was alsnog 27 graden vanochtend😭
En regen kunnen we wel vergeten morgen.

1 like

33 graden. Gevoelstemperatuur 133

3 likes

28,3 in de keuken (warmste plek van het huis). 's Ochtends is het er een graad of 23 maar het gaat elke dag razendsnel omhoog.

1 like

29,4 :clown_face:

Edit: mijn kaarsen beginnen krom te staan

2 likes

27 :nauseated_face:

2 likes

29 :fire:

2 likes

26😭 loopt straks nog wel op naar 29-30

2 likes

31 hier inmiddels :crazy_face:. Vind het best te doen zolang ik gewoon stil zit. Straks richting strand om hopelijk wat af te koelen

1 like

29.5
Net was het nog 29 maar dacht dat ik inmiddels wel de gordijnen kon openen :hot_face:

Oh shoot heb ook net de gordijnen open gedaan. Did I make a mistake???!

1 like

27 beneden, ruim 30 boven :hot_face:

1 like

32 :-1: Ben gisterochtend weggegaan omdat ik het echt niet meer hield, ergens anders gelogeerd maar gevolg is dus dat alles dicht heeft gezeten bijna 2 volle dagen. Dus ja dit wordt weer afzien :hot_face:

1 like

Beneden 26, boven weet ik niet maar voor me gevoel duizend graden. Niet te doen

1 like

Beneden en boven 28,5 :hot_face:

Maar 19 graden!

Ik wil het aanzetten van de verwarming zo lang mogelijk uitstellen, benieuwd wanneer ik overstag ga :sweat_smile:

2 likes

21,7 bij ons, het warmt hier altijd snel op als de zon schijnt. In de zomer niet zo fijn, als het kouder wordt juist wel

2 likes

18,4 :cold_face:

17! Maar ik wil echt de verwarming nog niet aan, ga zo maar heel fanatiek schoonmaken om het warm te krijgen

1 like