Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Hier blijft de warmte nog hangen, 23. Is wel lekker nu als je van buiten uit de regen komt en dan in een warme woning.

1 like

21,5. In de zomer niet zo blij met ons goed geïsoleerde nieuwbouwhuis, nu wel

1 like

Haha bij mij is het ook 17 en ben inderdaad super actief afgelopen dagen en vanmorgen met schoonmaken! Ik heb mn huis echt laten verslonzen afgelopen periode omdat het elke keer zo warm was maar dit is perfect qua schoonmaaktemperatuur

4 likes

True that. Ik probeerde voor mezelf vooral de voordelen van de woning te bedenken nadat het de hele zomer bloedheet was binnen :joy:

16 graden standaard

Bij ons 23 graden en vond het gewoon fris vanochtend haha!

1 like

20,5 graden👍

1 like

17,5 en ben ook wel blij
Vanmiddag een klein feestje en hoop dat mensen niet klagen en de verwarming aan moet

Inmiddels is het, na een ochtend vol de zon erop, 24,7 graden in de keuken. Buiten is het hier nu 16 graden

Ook 17.5 in huis maar ik vind het helemaal niet koud aanvoelen. Misschien omdat het een beetje gelijk is met buiten nog.

1 like

Ja idd dacht ik ook wel! En anders moeten mensen maar gaan dansen

1 like

20.1 graden nu. Ik probeer er nog maar even van te genieten want de verwarming blijft zo lang mogelijk uit en ik ga sowieso niet tot 20 graden stoken met deze prijzen :sweat_smile:

21 graden hier
Nog prima te doen

1 like

23,5 nu hier. Ik heb dit appartement zo vaak vervloekt omdat het hier zo snel warm wordt, nooit verwacht dat ik er later nog dankbaar voor zou zijn.

23 graden zonder verwarming. Heb ramen op het zuiden. De slaapkamer is wel een stuk koeler maar geen thermostaat daar.

20,5

1 like

24,5
Lang leven nieuwbouw en veel glas

1 like

19 graden en het voelt koud, ik ga een dikke trui aandoen

19 graden, woon in een oud huis. Ik vind het wel frisjes worden en krijg koude handen. brr

Wanneer er niks aan staat 17,5 graden. Sinds gisteren de houtkachel aan en dan iets van 24 graden.