17,5 graden maar buiten is het ook maar 9 graden. Vanaf morgen wordt het de komende 1,5e week weer rond de 16/17 graden. De verwarming gaat hier zeker nog niet aan.
17,5 graad toen ik thuis kwam. Net even de verwarming een half uurtje aan gezet. Dat blijft wel tot vanavond hangen. De radiatoren zijn heel oud en van die zware bakbeesten die lang warm blijven.
Het is nu 17,0 graden binnen en begin het nu wel pittig te vinden. We hebben ook nog geen binnendeur (tussen hal en woonkamer) dus ik heb het idee dat daar ook veel kou vanaf komt
Dat denk ik ook! Onze hal is ook altijd kouder. Kun je er misschien een laken voor hangen?
Mijn vriend gaat lekker op zolder zitten roken met het raam open en de verwarming aan. =) En dan is hij verbaasd dat ik boos word. Ik snap dat echt niet.
15 graden, hopelijk gaat vanaf morgen weer af en toe de zon schijnen, dan warmt het best snel op.
21 gradenā¦ik klaag niet.
20,5
18.5 en ik zit lekker ingepakt in fleece. En nog meer fleece
Ik heb de 16.5 al aangetikt vandaag
Zetten jullie de verwarming al aan?
Vandaag opeens flink afgekoeld naar 17,8. Ik vind het wel echt koud maar vertik het nog om de verwarming aan te zetten omdat ik zo bang ben voor de kosten.
Ik wil de hele dag al de verwarming aanzetten, maar ik ga het gewoon niet doen. Dan maar super veel hete thee drinken. Gelukkig is mān slaapkamer wel op een goede temperatuur, dus ik ga daar maar zitten vanaf een uurtje of 9
18,5 en we vinden het allemaal prima. ( ik, man en 2 kinderen ). Ik werk van thuis uit en doe dan thermische sloffen en badjas aan.
22,5 zonder verwarming aan en zelfs af en toe de deur op een kier voor de katten. Nu top natuurlijk, maar in de zomer kan het hier binnen echt benauwd worden en dat krijgen we er ook niet uit door alles open te zetten, omdat het zo goed geĆÆsoleerd is (appartement). In de winter klagen we niet
Ik deed ook een challenge met mezelf maar was vanmorgen 14,5 dus dat vond ik te gek voor hele dag thuiswerken. Op 17,5 gezet en dat was prima! (Werkplek naast verwarming)
Brrr het is hier nu 16.5 graden en krijg het nu toch wel fris. Ik ga zo de deur uit dus de kachel blijft ook nog steeds uit
17.5
Met een dekentje is dit nog prima te doen. Heb ook lekkere warme sloffen aan en een warme badjas.
Wat chill dat het bij een paar van jullie gewoon 20+ graden is zonder verwarming aan (ok in zomer wellicht dan weer kut, maar nu lekker!)
Ja het koelt hier snel af maar in de zomer is het hier ook niet snel heel warm. Het heeft voor en nadelen inderdaad.