Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Is het in de zomer dan niet pleuriswarm?

1 like

Heb je dan ook constant koude handen, voeten en neus? Zo irritant is dat want dan word je alsnog koud terwijl de rest prima warm is.

Hier vandaag ook 24 graden dankzij de zon. Het is wel gek als je buitenkomt maar ik ben wel blij.

1 like

Ja ik kan dan alleen maar denken aan dat ik het koud heb, kan me dan ook niet ontspannen.

@Marquez ja handen zijn het ergste, die krijg ik gewoon niet warm. Draag nu vaak van die vingerloze handschoentjes maar dat helpt niet echt, ik overweeg van die zilverhandschoenen te kopen waar iemand hier laatst over postte.

5 likes

Haha, met 17,5 zou ik erg blij zijn. wij hebben de 12,0 al aangetikt hoor hier

Als het weer dan zo grauw en grijs is dan koelt het nog sneller af :frowning: 16,5e graad nu.

1 like

Ik vind het qua temperatuur ook nog prima, heb het sowieso liever te koud dan te warm. Maar die was inderdaad
ben ook bang dat het te vochtig gaat worden binnen.

Nieuwbouw :woman_shrugging:t3:

4 likes

Nu 18 graden. Prima te doen, verwarming nog niet aan geweest. Hoop dat we het tot mijn vriend zijn verjaardag (midden november) kunnen rekken. Het is 's ochtends één keer 16,5 graden geweest. Mocht het onder de 15 graden worden, dan gaan we bij verwarmen tot 17 graden.

1 like

Het is nu 22 graden en geen nieuwbouw maar door de zon warmt het goed op en het blijft ook best aardig hangen. In de ochtend is het steeds rond de 19.
Had in de zomer ook echt wel moeite om het af te laten koelen snachts maar dat is nu een voordeel.

2 likes

16.3, maar wil de verwarming nog niet aan zetten

18 graden en we doen de verwarming nog niet aan

24,5 zonder verwarming :hot_face:

27, ramen staan al open

1 like

21,5. Houtkachel staat zachtjes aan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik denk echt dat ik in een iglo woon als ik die temperaturen zie van jullie !
Het is hier nu 17 graden en dat is nog aan de warme kant ! Savonds is het 16 :frowning:

1 like

Mijn huis staat bijna de gehele dag in de schaduw en krijg zo weinig licht binnen. Ook is het een oud woningbouw huis Ze zijn langzaam alle oude huizen aan het opknappen ,maar ik sta achteraan

19,4°C
Voorlopig nog geen verwarming nodig. Maar meestal zet ik ze graag eind oktober op, nu proberen langer vol te houden en 18°C ipv 19°C.

3 likes

Hier is het nu 20,5 graden en de verwarming is hier dit jaar ook nog niet aan geweest.

1 like

19,5 graden. Ook nog geen verwarming aan gehad.