Ja het is hier nog 21.5… in de zomer minder prettig inderdaad. Al ben ik wel een koukleum dus ik had net alweer de neiging om ‘m even aan te knallen maar ik werd terug geroepen🤣
15.5
Ik ben de hele dag buiten de deur geweest en nu met een elektrische plaid op de bank. En ik heb een klein levend harig kacheltje aka een clingy kat welke me ook aardig warm houdt haha
Het is hier 22,5, nog zonder verwarming aan gehad te hebben. Goed geïsoleerd dus! Ik heb wel steeds kaarsen aan, dat werkt echt goed. Boven was het kouder, dus tijdens werk heb ik de hele tijd een kaars aan gehad. De temperatuur bleek aan het einde van de dag gewoon 1,5 graad gestegen op mijn werkkamer.
Oeh en wat bij mij altijd helpt is om aan het begin van de dag te sporten. Ik heb het dan vaak de rest van de dag een stuk minder koud.
Ja ik weiger het koud te hebben in mijn eigen huis. En ik heb een baby
16.5 en still going strong f*ck Poetin
Als ie binnenkort wel aangaat ga ik eens 18 graden proberen want mijn grens is al opgerekt geloof ik
Onze vloerverwarming staat als grens op 18 graden maar ik gok dat ie 1 dezer dagen aan gaat. Zie het elke dag een halve graad zakken. Het is nu 19
Heel begrijpelijk❤️!
16 graden, ik vind het eigenlijk wel meevallen? Maar zit ook niet de hele dag stil binnen dus misschien daarom. Ons doel is om deze week de verwarming nog uit te laten, maar zijn nog 2.5 dag thuis waarvan ook veel buitenshuis dus dat komt vast goed.
Waarom was mijn studio de hele zomer zowat rond de 27-30 graden en nu al 17.5
15,5 hahaha
Eerlijk gezegd, geen idee want ik heb geen thermostaat. Maar als de zon schijnt is het hier bloedheet and I love it. Is m’n huis in ieder geval weer warm voor de rest van de middag
Zonet 17,2 nu houtkachel aan en is het inmiddels 19. Die cv gaat pas aan als de baby er is haha
14,2 graden in mijn slaapkamer met verwarming uit… Slaap op zolder en mijn huisgenoot vertikt het om de verwarming aan te doen…
Ik checkte tot vorige week echt nooit de thermometer en zou dit topic mega oninteressant gevonden hebben denk ik haha maar nu kijk ik wel 20x op een dag en vind ik het wel ‘leuk’ om te kijken welke gebeurtenissen welk effect hebben, bijv het aantal mensen in huis, huisdieren buiten of binnen, oven aangehad, deur naar de berging open of dicht, kaarsen. En natuurlijk de zon. Ik vond het vandaag wel iets hebben om de zon te verwelkomen met de gordijnen veel wijder open dan normaal.
Vanmorgen was het hier 18,9 en nu 20. Verwarming nog niet aangehad.
Woon jij in een bejaardentehuis? Zo warm was het altijd bij mijn opa thuis.
Super chill. Ik zei laatst tegen mijn broertje: ga je het wel redden met die kosten voor stoken enzo. Hij zei: Kosten voor stoken? Ik heb hier nog nooit de verwarming aangehad
Dit had ik ook in mijn oude huis en ik mis dat echt mega erg😭
20,5, maar heb een vast contract met laag tarief tot mei 2023.
Ja het is op een of andere manier lekkerder als de zon je huis warm maakt vind ik
Hier is het 20,5 graden