Hoe koud/warm is het nu in je huis?

22.5 garden beneden. Doe ook zoveel mogelijk zon tegen te gaan. Zonnescherm en screens.

1 like

Ik heb goede ervaringen met Sun Eclipse.

2 likes

Hoi,

verhaal ervaring SunE.clipse.

wij hebben ze ook van SunE.clipse. We hebben zowel de doorkijk versie (in de studeerkamer) en de meest verduisterende versie (in de keuken en bovenlichtjes), zowel binnen als buiten gemonteerd. Die aan de buitenkant gemonteerde werken voor het idee beter, maar die zijn niet overal mogelijk (niet bereikbaar). het ligt dus echt een beetje van de situatie af wat de beste keuze is, maar die maximaal sunblock is wel echt donker - die optimaal zicht is meer als vitrage. Materiaal is ook wel echt mooi/ netjes, goed afgesneden en echt flink sterke zuignappen.

4 likes

24 (woonkamer)

3 likes

Dankjewel en ook @TanteBetje!! Heel fijn!

3 likes

Woonkamer is 21
Slaapkamer 22.
Prima

3 likes

26 :unamused: duurt altijd heel lang voordat het uit de stenen is

28 :frowning:
Het koelt helaas vrijwel niet af ‘s nachts, ook al zet ik alles open.

1 like

Het is nu 26,5 graden in de woonkamer

18,2, maar het voelt vandaag zo koud! Heeft iemand de verwarming al aan?

1 like

Net aangezet, het was 16 beneden :cold_face: maar ik heb een pasgeboren baby dus moet het meer voor hem warm maken dan voor mezelf

2 likes

15.5 om 6 uur vanochtend. Heb de verwarming toen wel aangezet ja maar dat is hier ook vanwege een baby die op de grond speelt.

3 likes

Vanochtend nog 21,5 graden in mijn kleine appartementje. Net ff ramen en deur tegenover elkaar opengezet om te luchten. Nu is het 19,5 graden.

Vanochtend 18 graden :cold_face: sinds vanochtend lekker de houtkachel aan dus nu is het 21/22 graden. Heerlijk :fallen_leaf:

3 likes

Ja hier was het vanochtend 17 graden. Ik ken dit huis nog niet in de herfst/winter dus alles is nog een beetje aftasten. De verwarming wordt wel supersnel heel warm jeetje. Ik haat een warm huis, wil sowieso nooit boven de 20 graden. De verwarming in de berging en hal krijg ik niet eens uit? Die zijn loeiheet en zo onnodig om een hele hal waar alleen mensen maar binnenkomen zo verwarmd te hebben en hetzelfde geld voor de berging. Ben me nu nog meer bewust van hoeveel verwarmingen hier in huis zitten daar wees nog een vriend van me op.

1 like

16 graden hier, maar ik zit met een dekentje en een sjaal om en het is eigenlijk wel oké zo. Heb een gaskachel en een slecht geïsoleerd huis dus ik laat de verwarming nog even uit voorlopig. Kijken hoelang dat oké blijft haha

Ah 16 is wel echt fris! Hoe slechter geisoleerd hoe sneller het koud wordt toch? Ze zeiden dat dit huis in 2014 volledig opnieuw geisoleerd was maar dan vind ik 17 graden 's ochtends toch best wel fris.

1 like

Vanochtend 18, nu 20 door enorme ramen waar al sinds 13u de zon door naar binnen schijnt. Die verwarming hoeft voorlopig echt niet aan gelukkig. Vind t sowieso echt heerlijk dat het zo fris en zonnig is vandaag en gisteren :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

17 graden, zit nu nog in de tuin waar het warmer is in de zon, maar ik doe als ik straks naar binnen ga voor het eerst de verwarming aan.

1 like

Logisch voor de baby natuurlijk maar zou je bij een temperatuur van 15 graden dan niet ook voor jezelf de verwarming hebben aangezet?