Ja die zijn failliet indd.
Hij is bij bol iig dezelfde prijs als ik toen heb betaald bij gereedschapscentrum .nl (125) maar bij toolmax is hij het goedkoopst nu. 115 incl verzending.
Eurom DryBest 10 Luchtontvochtiger | 230W | 10l/24h | 370973 - 370973 ToolMax
15 graden, maar voelt nog wel okƩ met een dikke trui
Misschien nog om rekening mee te houden: mijn man heeft hem niet aan als hij op dezelfde kamer werkt omdat de lucht wel echt droog wordt (je kan natuurlijk ook hogere luchtvochtigheid instellen) en hij ook wat achtergrond geluid geeft. Ik zou zoān apparaat ivm brandveiligheid voor de zekerheid s nachts sowieso niet aan laten maar hoef daar ook niet aan te denken want als ik een verdieping lager in mijn bed lig met de deuren dicht, hoor ik 'm wel.
21 graden in de woonkamer en 19 graden in de slaapkamer.
@Croky Ik kende jouw post niet over de luchtontvochtiger! Wij wonen in een Amsterdamse jaren '60 woning, ook op 50m2, ook met slechte isolatie, met 1 kind. En ik haat het in de winter om de was te doen omdat de was op een gegeven moment gewoon niet meer fris ruikt als het zo sloom droog wordt. Een plek voor een droger Is er niet (hoe graag we het ook zouden willen.) Maar dit zou dan nog best wel een goede oplossing kunnen zijn. Ook @Feather Thanks voor de tips!
Jeetje respect, 15 graden en voelt nog oke? Ik zou dan echt niet meer comfortabel in huis zitten.
Hier is het nu 17,5 en ik was de hele dag niet thuis en vind het nu wel koud
Mja ik kan gelukkig goed tegen kou. Moet ook wel want ik woon in een oud tocht huis, dus krijg het sowieso met de verwarming aan nu niet warmer dan 20 graden
Ik heb deze dankzij jouw post vorig jaar gekocht en sinds deze week weer in gebruik, werkt echt super! Ik zet hem nu afwisselend door het huis op verschillende plekken en denk eraan om nog een 2e te kopen zodat ik hem niet steeds de trap op en af moet sjouwen (want zwaar ding). Wat betreft de was drogen, kan ik een warmtepompdroger echt aanbevelen! Ik snap echt niet hoe ik ooit zonder heb gekund. Ik pleur (bijna) alles erin en komt er altijd prima uit.
16,6 inmiddels hier. Net kachel aangezet op 17,5.
Kwamen terug van vakantie en het was 16,5 graden. Dus de eerste dag met de kachel aan is een feit.
Het was 16,5 graad beneden en ik trok het echt niet meer met hoe koud het aanvoelde dus ook hier voor het eerst de verwarming aangezet vandaag. Merk dat ik het nog wel ālastigā vind om hem aan te zetten omdat ik dan toch denk van zonde van mān geld maar ik kan het niet aan om nog een keer zó in te teren op mijn eigen gemak als ik heel de dag thuis ben (en al onder een deken zit, met warmtekussen en genoeg kleding)
20 graden momenteelāļø
Dank voor degene die een luchtontvochtiger tipte, wat een topding! Ik droog mn was altijd in een klein kamertje in huis, maar de ramen beslaan daar altijd helemaal en als ik het raam open doe wordt het koud in huis en met dit ding totaal geen last meer van condens en de was droogt in ongeveer een dag, heerlijk!
Check het huishoud topic!
18,5 graden. Ik twijfel heel hard of ik de verwarming zal aanzetten of even doorbijt.
Wow jaloers haha lekker warm nog
Kom net thuis na een weekend weg te zijn geweest, 17.1. Gelukkig meteen mān nest in