Kom net thuis na een weekend weg te zijn geweest, 17.1. Gelukkig meteen m’n nest in
18.3. Het voelt nog wel ok, gelukkig ben ik zo weg
Ik heb zojuist een deurdranger op onze gangdeur gezet.
Deze
Deze werkt alleen voor een opzetdeur.
Maar het werkt supergoed.
Mijn kinderen laten continue de deur open waardoor er zoveel tocht uit de gang komt.
15,2 graden, de warmtepomp heeft het begeven
21 graden overdag, ‘s nachts zetten we de verwarming op 20 maar is het in de slaapkamers meestal nog zo’n 20.3 graden.
ik was sinds vanmorgen de deur uit en had de thermostaat naar beneden gedraaid, hij stond op 12 en toen ik net thuis kwam was het inderdaad 12 graden en de verwarming stond aan
20,5. Ik wil m eigenlijk stiekem hoger zetten, maar volgens m’n vriend moeten we harder worden. Het is ook niet oncomfortabel ofzo.
Haha ik vind dit al best hoog! Ik had hem altijd op maximaal 20, maar sinds vorig jaar ben ik gewend aan 18 graden.
Maar is dit dan comfortabel of moet je extra dingen aantrekken?
Ik wen er wel aan. Zodra de winter begint heb ik het altijd koud, hoe warm de verwarming ook staat. Ik zit in de avond wel onder een dekentje, maar dat vind ik sowieso fijn. Ik vind 18 graden nu echt prima.
Ik vind 18 graden ook echt prima als ik gewoon een (wollen)trui draag! Heel soms zet ik 'm ff op 18,5 of 19 om de kou uit het huis te krijgen maar ik vind dat inmiddels om eerlijk te zijn snel te heet, als ik gewoon aan het rommelen ben en niet stil zit.
Ik wil een normaal geïsoleerd huis. Dit weekend was ik weg en had ik de verwarming op 10 graden gezet. En ik zie nu in mijn app dat ik per dag gewoon 8 kuub gas heb verbruikt om alleen mijn woonkamer tot 10 graden te verwarmen. Dat is toch bizar. Denk dat ik deze winter failliet ga.
Haha ja dat is het ook gewoon. Als je stil zit, vind ik het vaak wel koud. Maar dat is denk ook gewoon wat je gewend bent. En ook prima op te lossen met een dekentje of trui.
17.5 (met verwarming)
Gisteren 25 graden en nu lekker afgekoeld naar 21
26,5
20,5!
22 graden!
En echt door ons strenge koel regime. ‘s nachts, ‘s avonds en ‘s ochtend ‘s vroeg alles open en overdag bunker style: alle zonwering en gordijnen dicht en DEUR DICHT ( dit wordt minimaal 10x per dag geschreeuwd naar de kinderen).
Hahaha zo was het bij mijn ouders thuis (en nu bij mij) ook altijd. Maar dat is wel echt het enige wat helpt.
Ik kom thuis en het is in de ochtend gewoon tot 23 graden opgewarmd. Hoe dan?