Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Ja dat schijnt dus nog echt een probleem voor die oudere mensen te worden/al is. Heel het gebouw moet dan gewoon airco hoor vind ik. Die mensen kun je toch niet bijna laten stikken op hun oude dag.

Ik woon hier nog maar een jaartje, het is vrijstaand, daardoor denk ik ook dat de warmte snel uit het huis gaat. In flats etc. Is dat echt wel lastiger weet ik nog van vorige jaren. En sommige luchten het huis dan helemaal niet, echt wel ellende hoor.

1 like

Ja hoi, 29 graden en ik stik.

Ik heb gister aan mijn vrienden gevraagd of ik mee mocht als kantoorhond (want airco) maar helaas.

1 like

27 graden

3 likes

Geen idee maar het is wel lekker zeg

2 likes

29.7 :neutral_face:

25,5

1 like

33 graden in m’n keuken :joy::joy::joy: maar heeerlijk de hele dag op het strand geweest en geen last van gehad dus top zomerdag

23

Slaapkamer 28😭

2 likes

Warm, ik kijk expres niet hoe warm want dat scheelt weer een aantal mentale graden

9 likes

29.5 en het is al een graad “afgekoeld” :smiling_face_with_tear:

2 likes

Beneden 24/25 graden. Echt prima! Boven wel 30 graden :cold_sweat:

3 likes

Ik geniet van b&b in 31 graden voor m’n ventilator (waan me in griekenland)

2 likes

28 graden :weary:

3 likes

Mijn slaapkamer is 25 graden en ik lig echt al als een zeester in bed

Twee zomers geleden sliep ik nog op zolder waar t nu 35 graden zou zijn, hoe heb ik dat ooit overleefd

25,5 in de woonkamer. Op de babykamer was het een paar uur geleden 34, nu gelukkig afgekoeld naar 29 maar nog veel te heet.

Vorig jaar sliepen we nog een niet geisoleerd huis met slaapkamers met twee schuine daken aan beide kanten. Zo ontzettend warm. Nu is het 23 graden in huis en boven 26. Echt ik teken hiervoor. Zo fijn.

Al moet ik zeggen dat het hier in noorden gister en vannacht echt niet zo warm was. 20 graden en onder een laken geslapen was prima te doen

Nu 26 graden in de woonkamer en boven een stuk warmer.
Ik ga vanavond in de kelder liggen als het niet bijtrekt :sweat_smile:

27,5 :skull:

1 like

26 :face_with_symbols_over_mouth: