De zon schijnt?
Haha ja zal dat t zijn?
M’n huis is goed geïsoleerd en heb niet eerder gehad dat t zo snel opwarmde dus vandaar dat ik een beetje verbaasd was
26 graden, dan maar in mn ondergoed op de bank
28
21
23 graden. Eindelijk begint de temperatuur in huis een beetje te zakken nog een paar graden te gaan!
Het wil maar niet afkoelen binnenshuis.
Vanochtend 05.00 opgestaan om de boel door te luchten maar de thermostaat staat alweer op 25.
24 graden
Het blijft hier ook eeuwen hangen wat alleen in de winter mooi is want weinig stoken
Gelukkig leek het hout van de stadsverwarming weer op dus de douche was wel koud
Het is hier al wekenlang tussen de 24 en 26 graden, het koelt gewoon niet af??? Zet regelmatig 's ochtends en 's avonds de ramen en deuren open maar het helpt niks. Gelukkig heb ik er niet zo’n last van. Woon overigens in een nieuwbouwflat waar vorig jaar screens zijn geplaatst omdat het 40+ graden werd, dus ik mag nog van geluk spreken i guess haha
Dat is toch niet normaal! Als ik sommige temperaturen lees dan he. Wij klaagden al in een jaren 30 huis wat ik nu heb. En ik dacht altijd dat het dan daar het warmst werd, in van die oude woningen, het is nu 21.5 precies en het hoogste was beneden ooit 24.0. Maar temperaturen in van die seniorenflats of nieuwblauwflats/apparetenten van bijna 30 graden, echt dat kan toch niet joh. Is echt zielig. Kreeg vanochtend echt een klap voor mn kop een ouderenwoning met 27.5 gr in huis. Pfff
@MeGusta en terecht dat ze dat hebben geplaatst hoor!
Ja gelukkig woonde ik er toen nog niet, maar een buurman/vriend zei dat het echt niet te doen is. Heel mooi al die enorme raampartijen, maar het zorgt er alleen maar voor dat het bloedheet wordt en het is zo goed geïsoleerd dat de warmte ook niet weggaat Idd medelijden met mensen die hier dus niet tegen kunnen.
Ja dat schijnt dus nog echt een probleem voor die oudere mensen te worden/al is. Heel het gebouw moet dan gewoon airco hoor vind ik. Die mensen kun je toch niet bijna laten stikken op hun oude dag.
Ik woon hier nog maar een jaartje, het is vrijstaand, daardoor denk ik ook dat de warmte snel uit het huis gaat. In flats etc. Is dat echt wel lastiger weet ik nog van vorige jaren. En sommige luchten het huis dan helemaal niet, echt wel ellende hoor.
Ja hoi, 29 graden en ik stik.
Ik heb gister aan mijn vrienden gevraagd of ik mee mocht als kantoorhond (want airco) maar helaas.
27 graden
Geen idee maar het is wel lekker zeg
29.7
25,5
33 graden in m’n keuken maar heeerlijk de hele dag op het strand geweest en geen last van gehad dus top zomerdag
23