Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Gister was het op zn warmst 26 pff. Nu 24.5, ik dacht dat het sneller zou afkoelen maarja het huis is natuurlijk al opgewarmd. En binnen een paar dagen is het toch weer heet :cry:

26,6° :cry:

24

1 like

23

1 like

23.7
Ben benieuwd hoeveel mijn vloerkoeling gaat helpen de komende dagen. Het is niet zo effectief als airco maar het scheelt toch een paar graden denk ik.

Zonder airco gaat het vlotjes over de 26°C, maar airco houdt het op een 24.
Niet heel fris, maar wel draaglijk.

2 likes

Vandaag is het hier een fijne 27,7°, en het wordt hier woensdag 38°, dus denk dat ik dan binnen de 30° wel ga aantikken :cry: :hot_face:

Op de slaapkamer nu 28.7 :sob:

1 like

Met alles nu open vind ik eigenlijk dat het hier wel goed afkoelt, nu 24,5 in de woonkamer

Beneden 21,2. Boven 26. Het was hier nog niet super heet vandaag. Benieuwd waar de teller woensdag op staat :sweat_smile:

26 graden met de airco aan.

1 like

22,5, valt me echt mee. Was de hele dag weg dus alles dicht gehad (ramen en gordijnen).

2 likes

Hier ook alles dicht de hele dag en twee ventilatoren aan, beneden is het nu 27

In de winter fantastisch hoor dan hoeven we niet zoveel te stoken maar nu echt :hot_face:

1 like

Nu 23 graden, best oké. Ventilator aan en balkon en ramen open.

1 like

Boven is het 34 graden :joy:

Edit: beneden gelukkig maar 29.

29,5 in de woonkamer. Ik ga even samen met de katten voor de ventilator liggen tot ik ergens ga eten.

28,5 :upside_down_face:. Zin om alles open te zetten vannacht.

2 likes

32 nu. Ik wil morgen ook thuiswerken, dat is een hel en op kantoor is er airco, maar voor mijn katten vind ik het nog zieliger als ze de hele dag thuis zijn in dit weer. Ik wil ze gewoon een beetje in de gaten kunnen houden.

1 like

25

In huis 27 graden.

In de kelder waar ik kan werken is het 21, dus dat is top!

1 like