Slaapkamer 28😭
Warm, ik kijk expres niet hoe warm want dat scheelt weer een aantal mentale graden
29.5 en het is al een graad “afgekoeld”
Beneden 24/25 graden. Echt prima! Boven wel 30 graden
Ik geniet van b&b in 31 graden voor m’n ventilator (waan me in griekenland)
28 graden
Mijn slaapkamer is 25 graden en ik lig echt al als een zeester in bed
Twee zomers geleden sliep ik nog op zolder waar t nu 35 graden zou zijn, hoe heb ik dat ooit overleefd
25,5 in de woonkamer. Op de babykamer was het een paar uur geleden 34, nu gelukkig afgekoeld naar 29 maar nog veel te heet.
Vorig jaar sliepen we nog een niet geisoleerd huis met slaapkamers met twee schuine daken aan beide kanten. Zo ontzettend warm. Nu is het 23 graden in huis en boven 26. Echt ik teken hiervoor. Zo fijn.
Al moet ik zeggen dat het hier in noorden gister en vannacht echt niet zo warm was. 20 graden en onder een laken geslapen was prima te doen
Nu 26 graden in de woonkamer en boven een stuk warmer.
Ik ga vanavond in de kelder liggen als het niet bijtrekt
27,5
26
In ons vakantiehuis was het 23 en hier thuis waar niks open kan is het in de woonkamer 28
Al het water in mijn reservoir van waterkoker was verdampt ook 🫣
27 terwijl het buiten 22 graden is - koelt maar niet af. Gisteren was het 28.5 graden in huis. Ik kan best tegen hitte in huis normaal gesproken, maar voel me al twee dagen niet top (hoofdpijn, misselijk) en dan is het echt mega kut dat het ook nog zo warm is
25 graden inmiddels, met lange broek aan voelt het nog koud door de hitte van de afgelopen dagen
Nu gaat het opeens wel heel snel, het is beneden nog maar 18 graden
Hier is het nog 23,5 (zonder verwarming)
Van de zomer was het echt een hel, nu eindelijk lekker
Edit: besef me nu dat dit zelfs is na een nacht alle ramen open
Vanmorgen 15 graden. Van de zomer was het super heet en koelde het steeds maar niet af en nu mega hard? Snap niet echt hoe dat werkt…
Toen ik vanmorgen beneden kwam was het 17 graden, maar nu met de tuindeuren open weer 19 graden. Zolang het niet bewolkt is wordt het hier wel warm, hopelijk kunnen we het aanzetten van de verwarming nog even uitstellen.
Het is nu 18.5 graden, vind ik vrij koud maar is nog te doen. Maar ben wel weer verbaasd hoe snel dat gaat zeg. Het is een oud huis, een jaren 30 woning, maar wel heel vaak weer gerenoveerd. Dus ik dacht dat het de warmte iets meer binnen zou houden.
@Fetablokje wow echt wat een verschil eigenlijk he. 15 gr bij iemand, en 23.5, hoe kan dit in Nederland?