Hoe koud/warm is het nu in je huis?

1. :frowning:

We hebben dit jaar screens laten installeren bij onze slaapkamers en nu is de bovenverdieping voor het eerst even warm als de woonkamer (en dus niet warmer). Zonwering is top!

2 likes

27.5, alles potdicht gehouden heel de dag.

24,5 door de airco :heart:

1 like

23 graden. Alles dicht gehad, zonnescherm en screens.

2 likes

22 graden door de airco in de woonkamer. Bovenverdieping is 30 graden :nauseated_face:

1 like

28 in de koelste kamer en alles potdicht gehouden. Het voordeel is wel dat de rest van het huis zo bloedheet is, dat 28 graden comfortabel en verkoelend voelt.

4 likes

30,2

2 likes

27,9. Heb inmiddels al weken alles potdicht (screens naar beneden, gordijnen dicht) en wil echt niet weten hoe het hier zou zijn als ik deze dingen niet zou hebben :hot_face: Inmiddels voelt het binnen lekker ā€˜fris’ vergeleken met buiten, dat scheelt.

1 like

26.7°C toen ik thuis kwam van werk.
Nu airco op en laat ik het afkoelen tot 24°C.

2 likes

30.3🄲

Beneden 23.7. Boven 27 graden (en de zon staat er nog tot na 21 uur op :sob:)

3 likes

25 graden maar ik zit heerlijk koel onder de plafondventilator.

1 like

36.5 toen ik net thuis kwam :hot_pepper:

2 likes

24,5 beneden met de ventilator aan. Boven geen idee zeker warmer. Ik heb op de ramen aan de tuinkant van die universele zonnewering aan de buitenkant .

2 likes

30.5 maar binnen alsnog koeler dan buiten

1 like

O, wat verschrikkelijk… ik ga niet klagen over mijn 31

22,5! Lang leve isolatie

1 like

ik ben het gewend hier, ik denk dat het wel eens warmer is geweest eigenlijk? alleen had geen thermometer toen. kan er gelukkig wel goed tegen en ventilator en koude kruik helpen mee!

Woww ik zou er echt niet tegen kunnen denk ik. Kun je er niks tegen doen qua zonwering oid? Of woon je in het warmste hoekje van NL?

ik woon in een huurhuis waar ik binnenkort hopelijk weg ben dus ik vind het wel goed zo - het is ook niet zo vreselijk vaak dat het voorkomt en ik heb er vrij weinig echte last van, ik kan goed tegen warmte. heb ooit een keer aluminiumfolie op de ramen geplakt, dat werkte enigszins, maar met dubbelglas is er risico op thermische breuk dus dat heb ik weer weggehaald. in mijn slaapkamer heb ik nu verduisterende gordijnen en daar is het iets koeler maar t scheelt ook maar 1-2 graden uiteindelijk.
ik denk dat het grootste probleem mijn platte dak en de waardeloze isolatie is, in de winter wordt het ook weer heel koud hier, in de slaapkamer waar geen verwarming is is het regelmatig onder de 10 graden. voordeel is wel dat een nieuwe woning in heel veel opzichten zo’n verbetering zal zijn dat ik me in een luxevilla zal wanen in een woningbouw appartement :joy:

8 likes