19,5
17.5😭
Vanmorgen 17,5 graad ofzo
Ik heb de verwarming maar aangezet, op 19 graden nu. Anders gaat mn was ook nevernooit drogen.
Ja hè! Vorig jaar hebben we maar 5 keer de verwarming aan gedaan, dat is wel weer een voordeel. Ons bezoek is het in de zomer nu ook gewend dat ze zo weinig mogelijk kleding aan moeten doen
Hier ook nog steeds 22 graden zonder verwarming. En daarom jank ik iedere zomer zo over de hitte in huis.
Nu wel weer fijn voor de stookkosten.
16 en een paar weken geleden was het nog veel te heet. Dit huis kan nooit even gewoon lekker zijn maargoed wat wil je met een huis uit 1910 ofzo
Maar heb je al de verwarming aan gedaan? Ik zou 16 graden binnen echt niet lang volhouden als ik thuiskom. Mijn voornemen was om in oktober pas de verwarming aan te doen maar ik heb gefaald.
18,5 graden momenteel.
6 graden echt niet te doen
Ja ik weigerde gister nog omdat ik het nog niet helemaal kon rijmen in m’n hoofd maar vanochtend wel aan toegegeven, 16 is gewoon echt te koud
En vandaag de 1e dus toch oktober gehaald🥲
Hier ook maar de verwarming aangezet, het was 17 graden in de babykamer.
Mijn thermostaat geeft 22 aan maar die hangt boven de oven die ik net aan heb gehad dus dat zegt niks. En nu wil m’n verwarming daardoor niet aanslaan ik heb het ijskoud m’n handen zijn ijsklontjes
Misschien wel expres gedaan, je weet het nooit met landlords
De themostaat hier zit op een vrij normale hoogte vind ik, misschien wel lager dan gemiddeld omdat het dus zo’n oude woning is. Tegenwoordig plaatsen ze die wel hoger, maar mn vriend heeft zovaak erover geklaagd over hoe belachelijk laag die thermostaat is geplaatst. Ik heb altijd gezegd, is jouw schuld, moest je maar kleiner zijn. Ja heel flauw i know. Maar boven een oven die thermostaat plaatsen is nog flauwer.
Het is 18 nu, vind het nog wel oke , maar weetniet of het nog gaat afkoelen als ik vnv thuis ben
Kleine hack. Je kunt ook je temperatuur op 30 zetten zodat hij wel aanspringt, en dan lager draaien als je merkt dat je echt boven de 21 komt (of welke temperatuur je ook wil).
Het is een losse oven! Dus ik heb hem er zelf onder gezet, maar dat is echt de enige plek waar die kan staan