Boven op de slaapkamer was het 36,5 toen ik thuis kwam beneden 34. Veel ramen op het zuiden en slechte isolatie.
Voordeel van de slechte isolatie is dat het ook snel weer afkoelt haha. Gisteravond was het boven iets van 33 graden aan het begin van de avond, met de duux en ramen wagenwijd open was het 27 toen ik naar bed ging en 23 toen ik wakker werd.
Als het na morgen afkoelt ben ik de hitte ook echt in een dag kwijt uit huis.
Gelukkig veel ramen die echt ver open kunnen tegenover elkaar en horren, dus dat is wel fijn
27.3 en prima te doen! (Zolang je niet beweegt dan)
30,4 maar nu met het raam open 28,3
Raam kan alleen niet open blijven in de nacht en dan warmt het weer zo snel op
30 graden helaas, hopelijk is dit echt de laatste dag en kan de hitte snel uit de stenen trekken
32 weer š«„
Ik ben gevlucht naar mān moeder en hier is het 23,5 want airco. Kan wel JANKEN van geluk.
25 zonder airco
26,5 maar het voelt een stuk warmer dan gisteren?
30,5 graden, had beter op kantoor kunnen werken, want trek dit niet
Hier 29 en ik zou ook willen dat ik naar kantoor was gegaan. Kan me helemaal niet concentreren joh
27,5 laatste dag wel, vanavond gaat alles lang en breed open in huis
Ja vind ik ook. Veel plakkeriger. De lucht vochtigheid is hoger denk ik
Ik lig boven op bed met alle ramen nog open en de temperatuur is al gedaald van 28 naar 24 graden nu zo toch maar de ramen van mn slaapkamer dicht doen om proberen te slapen haha
25.5 warmte blijft nog hangen. Buiten voelt nu beter dan gister .
18 opeens, alles open gehad vannacht.
Zal straks wel weer wat opwarmen lijkt me. Maar nu eindelijk weer een trui aan.
Wow koelt het zo snel af?
Gisteren was het 28.5, nu 25. Hoop dat het vandaag iig naar 23 gaat.
Het was 25 gisteren. Maar ik had mijn tuindeuren volledig open vannacht, dus niet alleen een klein stukje raam, dat scheelt denk ik wel veel.
Het was 22 beneden, maar stijgt alweer rap naar 22,5. Boven is het 28 heb me echt kapot gezweet vannacht. Waar was dat verkoelende windje ineensā¦.
Gelukkig is dit uitgekomen! Kwam gisteravond 22:00 uur thuis, 32 in de slaapkamer. Ramen open, Duux aan en toen werd ik net wakker met 19 graden maar ik woon dan ook in de plaats die veel in het nieuws is/was met stormschade dus als het hier nog niet afkoelt weet ik het ook niet meer haha
21 graden! Zalig!!