Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Het was 22 beneden, maar stijgt alweer rap naar 22,5. Boven is het 28 :hot_face: heb me echt kapot gezweet vannacht. Waar was dat verkoelende windje ineens….

1 like

Gelukkig is dit uitgekomen! Kwam gisteravond 22:00 uur thuis, 32 in de slaapkamer. Ramen open, Duux aan en toen werd ik net wakker met 19 graden :smiling_face_with_three_hearts: maar ik woon dan ook in de plaats die veel in het nieuws is/was met stormschade dus als het hier nog niet afkoelt weet ik het ook niet meer haha

1 like

21 graden! Zalig!!

25 graden

Precies 26 beneden, de bovenverdieping met kapotte airco is kokend heet.

1 like

Nu 27 maar rest van de middag en avond staat de zon op m’n woonkamer dus zal nog wel oplopen. Maar zolang ik me rustig hou vind ik het prima te doen nog eigenlijk

3 likes

25 graden beneden, 30 boven. Echt niet oke

2 likes

26 graden. Buiten is het ondertussen wat koeler dus kan weer wat gaan openzetten aan de schaduwkant, dat scheelt hopelijk wat!

Waar de F woon jij want dan kom ik ook. Koeler :rofl::rofl:.

Het is hier 27,5 binnen. Buiten heter.

4 likes

Nu 27,5 beneden en ik heb alles potdicht gehouden vandaag. Boven is het nog warmer :expressionless: maar heel eerlijk gezegd vind ik het niet heel erg, ik heb liever dit dan kou in mijn huis

1 like

28 :smiling_face_with_tear:

1 like

Beneden 24,5

2 likes

In het westen! Volgens de weerapp, geen idee hoe warm het Ʃcht is hoor. Maar verbaasde me ook toen ik net ging kijken

Tering ik zou dit echt niet kunnen uithouden :hot_face:.

1 like

Aaah nee arme meid, kan je ergens slapen waar het wat koeler is? Of maakt je dat niet zoveel uit, dat kan ook nog haha
Ik vond het afgelopen nacht al vervelend slapen.

1 like

Ik kijk echt uit naar dit weekend, lekker s nachts alles boven open zetten zodat het lekker kan afkoelen :heart:

2 likes

Ik vind het zieliger voor mn katten dan voor mij want ik ga gewoon voor de ventilator zitten maar zij snappen dat niet. En @Jumpsuit het is hier 34 geweest en toen kon ik het ook nog aan dus ik overleef het wel :joy:

3 likes

Hier is het 25 graden binnen, dat vind ik wel prima eigenlijk

1 like

25.9°C

Airco staat op om het naar 23°C te brengen.
Misschien geen groot verschil maar gevoelsmatig wel.