26 graden. Buiten is het ondertussen wat koeler dus kan weer wat gaan openzetten aan de schaduwkant, dat scheelt hopelijk wat!
Waar de F woon jij want dan kom ik ook. Koeler .
Het is hier 27,5 binnen. Buiten heter.
Nu 27,5 beneden en ik heb alles potdicht gehouden vandaag. Boven is het nog warmer maar heel eerlijk gezegd vind ik het niet heel erg, ik heb liever dit dan kou in mijn huis
28
Beneden 24,5
In het westen! Volgens de weerapp, geen idee hoe warm het écht is hoor. Maar verbaasde me ook toen ik net ging kijken
Tering ik zou dit echt niet kunnen uithouden .
Aaah nee arme meid, kan je ergens slapen waar het wat koeler is? Of maakt je dat niet zoveel uit, dat kan ook nog haha
Ik vond het afgelopen nacht al vervelend slapen.
Ik kijk echt uit naar dit weekend, lekker s nachts alles boven open zetten zodat het lekker kan afkoelen
Ik vind het zieliger voor mn katten dan voor mij want ik ga gewoon voor de ventilator zitten maar zij snappen dat niet. En @Jumpsuit het is hier 34 geweest en toen kon ik het ook nog aan dus ik overleef het wel
Hier is het 25 graden binnen, dat vind ik wel prima eigenlijk
25.9°C
Airco staat op om het naar 23°C te brengen.
Misschien geen groot verschil maar gevoelsmatig wel.
25 graden.
25,5
Ik las gisteren ofzo dat je je gewoon erbij neer moet leggen dat je slecht slaapt met de hitte
Hoe je dan verder de dag doorkomt stond er niet bij
Domme uitspraak
Ik heb teveel tijd in de auto doorgebracht vandaag, 38 graden en mijn auto kan dan de airco niet aan de gang krijgen
27 graden in de woonkamer, boven 29. Maar kon een uurtje geleden alles open zetten en nu voelt het al aangenamer
Ik heb nu geen zin om naar binnen te lopen haha maar gisteravond heeft mijn slaapkamer de 34 graden aangetikt… toen alle ramen rond 20:00 open gezet en de ventilator aan, was het 28 graden toen ik rond 2 uur naar bed ging en 26 graden toen ik vanochtend wakker werd.
Hoe ik het andere zomers heb uitgehouden zonder ventilator weet ik ook niet haha
Woonkamer tikt de 32/33 ook wel aan