22
net 3 uur alles tegen elkaar open gezet, gisteravond was het 24 trouwens.
Ondertussen 29 binnen. Ik kan me helemaal niet op mijn werk concentreren en ook mijn huisdier weet niet waar hij het zoeken moet ![]()
27 graden. Vandaag gaat nog wel maar zie echt op tegen thuiswerken morgen.
Adres svp.
26
29,5
en dat gaat morgen alleen nog maar hoger worden natuurlijk
Hier ook nu 29,5 beneden. Ondanks dat ik zo ongeveer alles heb gedaan om de hitte buiten te houden.
Is dit met airco? Of woon je in een kasteel met 3 meter dikke wanden?
Dit is met vloerkoeling. ![]()
Luxekip! Maar wel heerlijk voor je. Ik ben jaloers!
Beneden 25 en in de koelste slaapkamer 28, wil de warmste niet eens weten
Gelukkig speelt Nederland vannacht, dus kan alles open zetten
22.5
Ik vind dit topic zo grappig. Dat mensen dan ineens een getal droppen zonder iets van tekst en uitleg. Ja ik snap dat dat het punt is maar het is zo droog
29.5 in de woonkamer. Boven voelt het nog een stuk warmer maar ik wil echt niet weten hoe warm het daar is
Woonkamer is nu 29.5
Zolder is nu 37
Slaapkamer beneden 23, slaapkamer boven 31. Zonder airco ofzo, enige verschil is noord/zuid kant.
29.0 en vind het echt zoo heet pff die ventilator lijkt ook alleen maar warme lucht te blazen met deze temperaturen
je kunt er een zakje met ijs of bevroren erwten oid voorhangen, dan is de lucht koeler.
en een kruik in de vriezer en dan in een handdoek tegen je aan! sterkte met de warmte en je babybuik
Beneden 24 en boven 20.
Op de bovenverdieping staat de airco aan met de deuren naar beneden open alleen dat krijgt hij op dit moment niet kouder.