Hoe voel je je nu?

Moe, niet zo goed geslapen vannacht, maar dat haal ik komende nacht wel weer in. Ik ben nog helemaal blij van gisteren, lekker in de zee gezwommen met een vriendin. Ook wel een beetje gemengde gevoelens over wat er in de afgelopen maanden allemaal gebeurd is. Daarom is m’n stemming wat wispelturig vandaag, maar ik denk dat het gaandeweg wel beter gaat als ik zo met leuke collega’s aan het werk ben.

Moe na een nacht van 3 uur slaap.
Verdrietig omdat mijn cliënt snel achteruit gaat en vanuit het ziekenhuis wordt overgebracht naar een hospice.
En warm, wat een schijtweer.

Wat kut zeg, sterkte en ik hoop dat alles goed komt.

1 like

Moe, door het warme weer en de warmte die in huis blijft hangen slaap ik slecht. Vanavond nog een avonddienst, wel met leuke collega’s en lieve patiënten maar door die allesoverheersende vermoeidheid geen zin in.

Moe en elke keer zo’n gevoel alsof ik ineens in tranen kan uitbarsten ofzo

Verdrietig omdat ik verdrietig ben… Ik zou zo graag willen dat ik niet meer elke minuut van de dag aan mijn ex hoefde te denken, en dat ik stopte met hopen dat het ooit nog goed komt (want dat komt het niet). Maar dat lukt niet en dat frustreert me. Dus ik raak alleen nog maar meer van streek omdat ik me niet zo wil voelen.

Het is ook nog helemaal niet zo lang uit, dus ik weet dat ik ook nog lang niet op dat punt hoef te zijn, zeker niet na een relatie van vijf jaar. Maar toch…

Wilde het even kwijt.

Sterkte! Uiteindelijk slijt het echt wel, al lijkt dat op dit moment misschien niet zo. Nu gewoon even extra lief zijn voor jezelf :kissing_heart:

@Duif hoe gaat het nu met je?

1 like

Lief, dank je wel!

Hele dikke knuffel

1 like

Hier nog een :sleeping:

Ik heb een dipje vandaag. Ik zit niet echt lekker in mijn vel :slightly_frowning_face:

Dat moet wel lukken. Ik ga vanavond relaxen en dan ben ik morgen waarschijnlijk weer fris en fruitig

1 like

Vandaag wel prima. Was een weekje op vakantie en ben nu weer terug en thuis aan het werk. Ik had verwacht dat het me heel veel moeite zou kosten om weer te beginnen met werken, maar het valt me erg mee. Ik krijg meer gedaan dan verwacht en dat voelt wel goed.

Slecht

Ik haat doemdenken maar het gaat zo snel

2 likes

Heel moe!
Gelukkig nog maar 2 dagen werken, en dan lekker 4 dagen weg!

Geïrriteerd. Verder prima

Heel moe, beetje verdrietig en gespannen en dik #lekkervreten

Onrustig, gestresst en quarter life crisis achtig :frowning:

Ik wilde je even sterkte wensen in de rotsituatie op school. Ik ‘ken pesten’ en het kan zo eenzaam, pijnlijk en achterbaks zijn. Wil je er vooral over blijven praten? In je omgeving of hier… maar krop het alsjeblieft niet op en uit het. Het liefst ook bij docenten :wink:

Sterkte iig! Ik voel bijna met je mee. Zo naar!

1 like

Lief dat je het vraagt! Nog steeds slecht, ik vind mijn werk heel moeilijk en zie er zo erg tegenop om daar naartoe te gaan maar heb ook geen plan B qua iets anders zoeken…
Waarom voel jij je zo?