Komt goed, dankjewel voor je bericht ️
Blij maar ook een beetje in de war.
Ik voel me al 1,5 week zo moe en slecht. Het is gewoon zo druk met huishouden, werk en dan nog mijn vriend die altijd zaagt en klaagt. Ik heb zelfs geen zin om te gaan hardlopen, terwijl ik altijd 4x per week ga Achja, rust nemen en het komt wel weer goed, hoop ik
Op dit moment kut, kansloos, kan zo in huilen uitbarsten, alleen
Dikke knuffel, Ei
Wat klote Als je even wil praten, kan je me gerust een bericht of appje sturen. Sterkte
Ik heb een beetje gemengde gevoelens. Ik heb op zich best een goede dag en als ik mezelf genoeg af kan leiden dan gaat het wel prima. Alleen ik heb gisteren iets raars meegemaakt waarvan ik nog steeds niet weet wat ik ervan moet denken. Afgelopen nacht heel vaak wakker geweest daardoor en vandaag ook een paar keer gehuild of met tranen in m’n ogen gezeten. Nu ben ik opeens best onrustig dus ik ga mezelf nog maar verder proberen af te leiden en hopelijk kan ik vannacht normaal slapen.
Ahhw dat vind ik echt lief van je! Same for you. Als je het erover wilt hebben mag je me appen!
Ik baal van mezelf. Was net zo gemotiveerd om iets te doen en nu heb ik er echt geen zin meer in
Een beetje leeg, onrustig en verdrietig
Lief! Ik hoop dat jij inmiddels ook goed geslapen hebt en sterkte met de pijn
Gestresst en ik voel me beetje down omdat ik het toch kut vind dat mijn vader zo weinig moeite nog doet om mij te zien of spreken. Ik vraag me echt af of ik dinsdag (op mijn verjaardag) iets hoor van hem, waarschijnlijk een appje want een kaartje kan er niet meer vanaf.
Prima, alhoewel ik een was van hier tot Tokyo moet wegwerken straks maar heb er gek genoeg wel energie voor, dat is ook nieuw
KUT
Niet super. Ik ben eindelijk begonnen met mijn administratie-achterstand te tackelen, maar ik heb het gevoel dat het vechten tegen de bierkaai is (is natuurlijk niet zo, gelukkig). Ik loop gigantisch achter en ben met een aantal dingen niet meer in orde, dus dat geeft me veel stress. Ik hoop deze week de belangrijkste dingen wel geregeld te krijgen. En m’n auto werd getakeld vandaag. Ik heb nog nooit een boete gekregen, dus ik doe het wel meteen goed .
Eigenlijk wel goed, ik werd wakker met mijn 2 hondjes op bed (die mijn vriend daar heeft neergelegd toen hij ging werken) en ik vind dat heel gezellig wakker worden met hun erbij
Mooeeeeeeeee en ik zal blij zijn als dit allemaal afgelopen is en ik weer terug naar bed kan
Ik heb een appje gehad. Nu hoor ik de komende tijd niks meer van hem. Vet raar als hij dan rond kerst ineens contact opneemt.
Kut
Best wel goed. Het was niet mijn beste week, maar ik ben eindelijk begonnen met m’n administratie aan te pakken (iets wat ik veel te lang heb laten liggen) en ik ben op allerlei vlakken behoorlijk productief geweest. Ik heb een redelijk ritme te pakken en daar heb ik, na weken van teveel vrije tijd, wel deugd van. En ik heb heel erg veel zin in morgen en de komende weken. Deze week was een goeie start en morgen heb ik een eerste les, superbenieuwd!
Moe, maar ik kan niet meer slapen. En ben niet alleen lichamelijk maar ook mentaal erg vermoeid.