Hoe voel je je nu?

Heel moe!
Gelukkig nog maar 2 dagen werken, en dan lekker 4 dagen weg!

GeĆÆrriteerd. Verder prima

Heel moe, beetje verdrietig en gespannen en dik #lekkervreten

Onrustig, gestresst en quarter life crisis achtig :frowning:

Ik wilde je even sterkte wensen in de rotsituatie op school. Ik ā€˜ken pestenā€™ en het kan zo eenzaam, pijnlijk en achterbaks zijn. Wil je er vooral over blijven praten? In je omgeving of hierā€¦ maar krop het alsjeblieft niet op en uit het. Het liefst ook bij docenten :wink:

Sterkte iig! Ik voel bijna met je mee. Zo naar!

1 like

Lief dat je het vraagt! Nog steeds slecht, ik vind mijn werk heel moeilijk en zie er zo erg tegenop om daar naartoe te gaan maar heb ook geen plan B qua iets anders zoekenā€¦
Waarom voel jij je zo?

Komt goed, dankjewel voor je bericht :heart:ļø

Blij maar ook een beetje in de war.

Ik voel me al 1,5 week zo moe en slecht. Het is gewoon zo druk met huishouden, werk en dan nog mijn vriend die altijd zaagt en klaagt. Ik heb zelfs geen zin om te gaan hardlopen, terwijl ik altijd 4x per week ga :woman_shrugging:t3: Achja, rust nemen en het komt wel weer goed, hoop ik :slight_smile:

Op dit moment kut, kansloos, kan zo in huilen uitbarsten, alleen

Dikke knuffel, Ei :two_hearts:

1 like

Wat klote :frowning_face: Als je even wil praten, kan je me gerust een bericht of appje sturen. Sterkte


Ik heb een beetje gemengde gevoelens. Ik heb op zich best een goede dag en als ik mezelf genoeg af kan leiden dan gaat het wel prima. Alleen ik heb gisteren iets raars meegemaakt waarvan ik nog steeds niet weet wat ik ervan moet denken. Afgelopen nacht heel vaak wakker geweest daardoor en vandaag ook een paar keer gehuild of met tranen in mā€™n ogen gezeten. Nu ben ik opeens best onrustig dus ik ga mezelf nog maar verder proberen af te leiden en hopelijk kan ik vannacht normaal slapen.

Ahhw dat vind ik echt lief van je! Same for you. Als je het erover wilt hebben mag je me appen!

1 like

Ik baal van mezelf. Was net zo gemotiveerd om iets te doen en nu heb ik er echt geen zin meer in

Een beetje leeg, onrustig en verdrietig

Lief! Ik hoop dat jij inmiddels ook goed geslapen hebt en sterkte met de pijn

1 like

Gestresst en ik voel me beetje down omdat ik het toch kut vind dat mijn vader zo weinig moeite nog doet om mij te zien of spreken. :cry: Ik vraag me echt af of ik dinsdag (op mijn verjaardag) iets hoor van hem, waarschijnlijk een appje want een kaartje kan er niet meer vanaf.

Prima, alhoewel ik een was van hier tot Tokyo moet wegwerken straks maar heb er gek genoeg wel energie voor, dat is ook nieuw :sweat_smile:

KUT

Niet super. Ik ben eindelijk begonnen met mijn administratie-achterstand te tackelen, maar ik heb het gevoel dat het vechten tegen de bierkaai is (is natuurlijk niet zo, gelukkig). Ik loop gigantisch achter en ben met een aantal dingen niet meer in orde, dus dat geeft me veel stress. Ik hoop deze week de belangrijkste dingen wel geregeld te krijgen. En mā€™n auto werd getakeld vandaag. Ik heb nog nooit een boete gekregen, dus ik doe het wel meteen goed :joy:.