Hoe voel je je nu?

Kapot, kom net van een festival.

Afwisselend uitgeput en angstig. Thanks post-traumatische ellende :+1:

Moe. Altijd na een plasma donatie, is morgen weer over

Moe en spierpijn overal

Klote

(Mag ik dat Ć¼berhaupt zeggen op dit forum of niet)

Dat mag. Hoe komt het?

Bedankt voor het reageren. Ik ben net verhuisd en zoek nu werk. Met het werk wil het niet lukken en ik ken verder ook helemaal niemand hier dus het is best eenzaam. En dit is nu al een paar weken zo dus vandaag dat het steeds slechter gaat. Meeste dagen kan ik het goed relativeren maar vandaag lukt dat niet zo.

ik voel me nog steeds (2 uur later) best wel ontdaan en misselijk door iets dat vandaag op het werk is gebeurd.

had erover gepost in het achter de schermen op je werk topic en de reacties die ik daar kreeg doen me wel goed dus dat is fijn. ik hoop dat mijn vriendje vanavond wil komen logeren anders ben ik nog sipper :frowning_face:

Oo dat is inderdaad wel een grote stap! Maar over een tijdje ben je vast op je plek :slight_smile:

1 like

Ik had het ook gelezen, zegt echt ZOVEEL meer over hem dan over jou! Nog even volhouden :slight_smile: ik zou overigens zelf wel in staat zijn op de laatste dag de ventielen van zijn fiets open te draaien of iets van soortgelijke strekking, misschien helpt 't om op een onschuldig maar irritant wraakplannetje te broeden? Los van of je dat echt gaat uitvoeren natuurlijk.

1 like

ja nou
we hebben al maanden problemen met hem, dus wat ik nu ga zeggen is niet om dit ene dingetje. nog een voorbeeldje: laatst had ik mijn haar in peach kleur geverfd, en het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam was: ā€œis het carnaval ofzoā€.

Samenvatting

hij is moslim en ik verdenk hem van homo te zijn (dat denken er meer). best kut voor hem want hij zal wel opgesloten zitten en zwaar gefrustreerd zijn en zich daarom zo gedragen
dus het spookte door mijn hoofd om op de laatste dag te vragen wanneer hij eigenlijk van plan is uit de kast te komen
maar ik doe het maar niet

Nou het gaat vandaag wel lekker omdat:

  • ik een lekker dagje eb gewerkt en ben er achter gekomen dat ik dus iedereen die skype voor bedrijven op werk heeft kan toevoegen als contactpersoon!!! aka chatten tijdens werk met mā€™n vrienden!!
  • paar complimenten gekregen over mā€™n outfit
  • lekker + gezond gekookt
  • hele huis schoongemaakt want was echt ranzig
  • kom er net achter dat de serie die ik nu leuk vindt (White Collar) gewoon 6 seizoenen heeft :open_mouth: dacht al ah jammer bijna afgelopen, nu kan ik nog de hele zomer vooruit haha
  • heb chips
1 like

Oja @safkina dat zou ik misschien ook niet niet zeggen, zoiets gevoeligs, denk dat je je daar naderhand zelf rot over zou voelen. Maar kan me wel voorstellen dat het je hoog zit hoor. Fijn dat je bijna van hem af bent!

Dik :frowning:

Verdrietig

Stom. Ik voel me eenzaam terwijl dat nergens op slaat.

Verdrietig en blij tegelijk. Snap er helemaal niets van.

Maar monitoren ze die Skype gesprekken niet? Ben daar zelf wat huiverig voor.

zou me er zeker niet rot over voelen, ben al een paar keer jankend thuis gekomen door zijn gedrag. vind dat je je frustratie niet op anderen hoeft te uiten. maar doe het niet omdat ik beter ben dan dat. hij lijdt er toch al mee, lekker voor hem dan.

Volgens mij mag dat niet!
En ookal doen ze het wel: :woman_shrugging:, ik zeg niks schokkends of krijg mā€™n werk erdoor niet af ofzo :stuck_out_tongue: