Hoe voel je je nu?

Hmm, ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat ze dat niet echt beseffen.

Te wakker voor dit tijdstip

1 like

Ik wou letterlijk dit posten

Onrustig

Moe. Ik was te vroeg wakker omdat ik naar de wc moest (2 uur voor de wekker). Dit wordt een hele lange dag. :sleeping:

Na me een aantal dagen echt kut en klote gevoeld te hebben, begin ik me eindelijk weer een beetje als mezelf te voelen. Ik kan weer lachen, maar dan ook echt oprecht en niet omdat het op dat moment moet.

3 likes

Ziek. Keelpijn en hoofdpijn. Meer mensen hier last van? :sob:

Ik voel me goed. Ik heb alleen de hele dag niks gedaan en daar heb ik nu wel spijt van, maar ik ga zo sporten gelukkig.

hongerigā€¦ maar geen zin om te koken

Moe, altijd moe.

Ik ook weer eens moe. Dat is toch stom :frowning:

Ik was zaterdag wakker geworden met keelpijn en de verkoudheid volgde al gauw. Zo stom om met mooi weer verkouden te zijn.

Hangry.

Zo moe, en de dag is net pas begonnen :disappointed:

Ook moe. :sleeping: En verveeld want het is saai op het werk.

Goed! Ik had gisteren een slechte dag en heb enorm slecht geslapen, maar ik voel me gemotiveerd om er vandaag wat van te gaan maken!:muscle:

Nerveus en gestrest. Ik heb afstuderen heel erg onderschat.

Hoop dat je ondanks je verkoudheid een fijne verjaardag hebt vandaag! Gefeliciteerd!

Verkouden. En nu is het kut op het werk want iedereen staart me aan van BLIJF BIJ ME UIT DE BUURT STEEK ME NIET AAN. En als ik iets wil zeggen moet ik het drie keer herhalen voordat mensen me verstaan want mijn stem doet het niet.

Knuffel <3

1 like