Hoe voel je je nu?

Dank je wel!!! :blush:

1 like

Handig zo’n taartje! Gefeliciteerd! :tada::cake:
Geniet van je dag!

Bedankt!

Wat naar voor je zeg. Sterkte.

1 like

Bijzonder brak. Heb vannacht 4 uur lang achter elkaar moeten kotsen, van alles wat ik had gegeten de hele dag tot 5x gal aan het einde, wat een elleeeeende. Ik heb me een spiiiierpijn. Zal wel iets verkeerds gegeten hebben


Na een beschuit met wat boter heb ik nu zin in alles van chocola tot chips en kroketten, maar als ik er aan denk om het te eten kan ik zo weer mn emmer pakken :expressionless:

Onrustig en een beetje alleen

Raar? Ongemakkelijk? Ik heb net op werk mijn vast contract onderhandeld en het ging heel goed, en ik kreeg achteraf complimentjes van mijn baas over de voorbije maanden. En nu is de adrenaline weggezakt en voel ik me zo ongemakkelijk daardoor? Waarom kan ik nooit gewoon van zo’n moment genieten zonder me meteen zo ‘awkward’/‘out of place’ te voelen?

Wat ontzettend naar voor je, sterkte!

1 like

Ellendig, angstig, somber, gestresst. Fijne mix dit. Hoop dat wat slaap me goed doet.

Paniekerig en zit te emotie eten

Hoe komt het?

Teleurgesteld in mijzelf.

Ik voel me best teleurgesteld


Ben sinds twee weken op mijn nieuwe werk gestart en het is gewoon zoveel minder dan wat ik had verwacht. Ik krijg het idee dat er meer individueel gewerkt wordt ipv in team, terwijl ik echt wel een teamplayer ben. Er is onderbezetting, chaos, de regels zijn nog niet concreet op punt gezet en ik voel me zowat aan mijn lot overgelaten.

Vandaag in het vliegtuig :face_vomiting:

Eerste keer vliegen? Moet je lang?

Veel succes in ieder geval! Hoop dat alles vlot verloopt

1 like

Moe en energiek (eerder misschien gespannen) tegelijk, heel raar

Verloren
Heb super veel behoefte aan AANDACHT van m’n vrienden
misschien dat ik m’n moeder zo maar 'ns bel haha

Heel moe. Ik denk dat ik een beetje op ben door mijn werk. Ik ga over een aantal dagen op vakantie dus nog even volhouden nu

Uitgeput in mn hoofd


Fucking verdrietig.