Herkenbaar!! Ik vind mezelf jammer genoeg ook regelmatig in die positie. Wat ik (tegenwoordig) doe is dan toch een van de afspraken afzeggen, al is het met een lame excuus, beter dat dan mezelf helemaal overstresst en uitgeput voelen
Mijn hart is gebroken en verliefd. De afgelopen maanden waren zo hectisch. Nu ben ik wel aardig rustig, maar vannacht ging ik echt kapot en was ik boos en verdrietig en voelde ik me zo schuldig. Ik heb iemand die ik lief heb afgewezen, ik heb fouten gemaakt en daarmee die persoon keihard laten vallen en die bedoeling had ik nooit. Hij heeft ook fouten gemaakt en heeft zulke kwetsende dingen naar mān hoofd geslingerd. Het doet zoān pijn om iemand pijn te doen en kwijt te raken. Tegelijkertijd weet ik dat de juiste keuze heb gemaakt en dat ik een bijzonder persoon heb ontmoet waarmee ik heel graag wil kijken waar het heen gaat. Dus heel dubbel allemaal en er spelen ook andere dingen waardoor ik nu zo uitgeput ben. Ik zou vandaag eigenlijk wat dingetjes doen in huis, maar ik zie wel of ik dat doe. Als ik liever in bed wil blijven liggen, komen die dingen morgen wel. Ik moet echt uitrusten, dingen verwerken en loslaten, voor mezelf zorgen, en verder met mān leven.
Moe en verveeld.
Moe en ziekjes.
Maar alles is al beter dan vannacht
Gaar, van de hele middag kinderen in de gaten houden bij het zwembad.
Een beetje opgefokt. Ik ben best wel slank van mezelf en ik ben er verder ook tevreden mee. Maar wat ik niet snap is dat mensen vaak hun mening moeten geven over mijn lichaam. Zoals vandaag. Iemand die ik pas net ken zei tegen me dat ik niet zijn type ben want āniet vrouwelijk genoegā. Ehh??? Wat nou als ik dik was. Had je dan ook tegen mij gezegd; sorry ik val alleen op dunne vrouwen?
Eikel.
Snap je helemaal. Sowieso mensen die ongevraagd (denk ik?) je vertellen of ze je aantrekkelijk vinden alsof vrouwen alleen daarvoor goed zijn
Heel relaxed en gelukkig.
Moe, een beetje rusteloos en ook een beetje verveeld.
Verdrietig en een beetje beledigd/gepasseerd
Super blij! Ik heb mijn tweede bachelor binnen
Stuk beter! Gelukkig niet meer het gevoel alsof ik een baksteen op mijn maag heb.
GeĆÆrriteerd, want zoals elke week voortaan lukt het me wederom niet om in slaap te vallen. Zondag op maandag is drama, lig al ruim een uur te draaien en te piekeren.
Verliefd en moe. En morgen weer werken na een vakantie van 2.5 week dus ook een beetje meh. Gelukkig zometeen lekker knuffelen in slaap vallen.
Vet gelukkig want ik heb geen klote gedaan vandaag en heb de hele dag filmpjes als dit gekeken. En ben nu blij dat ik even kan forummen voordat ik weer een bizar drukke werkweek heb.
Kut want ik besef me nu hoe ziekelijk jaloers en achterdochtig ik ben geworden omdat mn exman me bedroog, terwijl ik me pas anderhalf jaar na onze breakup weer een beetje goed voel, en echt een leuke scharrel heb die smoorverliefd op me is. Waar ik geen relatie mee wil omdat ik te bang ben maar hem in mijn hoofd toch claim maar het niet wil laten merken, want dat zou niet eerlijk zijnā¦
Katerig en moeā¦
@Bathwater Wat triest⦠Sterkte
Ik ben mentaal zo moe. Ik voel me schuldig tegenover iemand en ik vind het kut dat we elkaar waarschijnlijk nooit meer zullen spreken. Ik ben ook verliefd op een hele lieve jongen.
Kut. Heb gezeur met mn vriendš
Verwijdert