Hoe voel je je nu?

Kut. Heb gezeur met mn vriend🙄

Verwijdert

Dik en volgevreten. Kon vandaag eindelijk weer eens goed eten na mijn sushi drama

Ach wat sneu! Gecondoleerd

:heart:

1 like

:sob::sob::sob:

Beetje sloom en hongerig.

Moe. Nee niet moe, ka-pot.

Ik ben nerveus. Donderdag word ik geopereerd. Ik heb een voorstadium van baarmoederhalskanker en donderdag wordt dat weggehaald.
Ik ga onder narcose dus krijg er gelukkig niets van mee.
De hele situatie doet mentaal ook veel meer met me dan ik had gedacht.
Ik post bijna nooit iets maar even dit van me aftypen is best fijn.
Niet quoten ivm herkenbaarheid. Wil het nog kunnen verwijderen.

@Karen_Walker Wat heftig, ik kan me voorstellen dat het je echt wat doet. Gaan ze er vanuit dat het met deze ingreep voldoende is om alles weg te halen? Veel sterkte

1 like

@ScrantonStrangler Ja ze kunnen waarschijnlijk met deze operatie alles weghalen gelukkig. Ze snijden het deel waar de cellen zich bevinden weg en dat wordt vervolgens ook weer gecheckt in het lab om te kijken of de snijvlakken schoon zijn.
Ik blijf wel onder controle staan maar dat is alleen maar goed. Ik ben trouwens wel blij dat ze er zo vroeg bij zijn. Als ze later waren geweest was het allemaal misschien wel veel erger geweest.
Ben ook heel benieuwd hoe ik me erna voel, of ik pijn heb of niet.
Dankjewel voor je lieve reactie!

1 like

Moe doordat ik heb gewerkt van 8-18:30.

Neutraal en moe. En een beetje ziekig.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik wil je een dikke virtuele knuffel geven. Hopelijk krijg je gauw wat lucht. <3

1 like

@Karen_Walker Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat het ook mentaal veel ingrijpender is dan je eerst had verwacht. Wel een fijne gedachte dat je goed onder controle blijft, dat helpt ook na de operatie goed. Succes alvast donderdag!

1 like

Misschien helpt het om een strandwandeling te maken of ergens even te lopen waar je een beetje alles in perspectief kunt zien? Ik weet niet of het mogelijk is voor je om daar een hele dag voor uit te trekken, maar een ‘mini vakantie’ in je eentje kan misschien ook wat helpen? Dat doe ik soms ook in moeilijke tijden, dan stap ik op een willekeurige trein en geniet ik even van de anonimiteit. Sterkte!

1 like

Leeg en heel somber

@Karen_Walker Wat heftig, heel veel succes en sterkte. Gelukkig dat het op tijd ontdekt is.

1 like

@Karen_Walker Jeetje, heftig. Heel veel sterkte :kissing_heart:

Ik voel me een beetje verdrietig. Ik luister nummers van Linkin Park en hun lyrics zijn eigenlijk zo somber. :frowning_face: En ook dat er gewoon nooit meer nieuwe muziek van ze komt (nou ja, van de originele groep dan dus) is zo jammer.

1 like

@Karen_Walker Let goed op jezelf en wees lief voor jezelf, zo’n situatie doet mentaal inderdaad heel veel met je. Zie op mijn werk ook wel dat het na zo’n operatie soms nog heftiger wordt (dan is de ‘oplossing’ uitgevoerd en begint het verwerken en opnieuw vertrouwen krijgen in je lichaam pas weer echt). Heel veel sterkte donderdag!

1 like

Wat een superlieve reacties. Dank jullie wel. Doet me goed. @Vesta ik ben idd benieuwd hoe ik me erna voel. Enerzijds denk ik dat ik me prima zal houden maar anderzijds ben ik best bang dat ik in een een soort dal terecht kom.
Ik merk dat veel vriendinnen het deels goed begrijpen en zich kunnen inleven, maar dat ik over sommige aspecten niet met ze kan praten. Deze operatie kan de oorzaak zijn van vroeggeboorte bij een eventuele zwangerschap. Ik weet nog niet eens of ik kinderen wil maar het feit dat mijn lichaam niet meer “intact” is maakt me heel sip.
Thanks nogmaals voor je lieve reactie. Dat helpt echt.