Hollands Next Top Model

Dit programma is gewoon een grap geworden. Wat een onzin allemaal zeg…

3 likes

Het lijkt echt of Anna duidelijke voorkeuren heeft qua personen en daar al haar feedback op baseert.

12 likes

Ze baseert haar feedback in ieder geval niet op járenlange ervaring in de fashionindustrie.

5 likes

:alien:

26 likes

Ik had het er gisteren met iemand over en we kwamen tot de conclusie dat HNTM echt een laag budget moet hebben. Ze doen heel veel dingen niet die ze eerst wel deden:

• geen go sees
  • geen buitenlandtrip wat verder weg
  • geen sponsor in beeld zoals met tandpasta of make-up
  • beginnen met minder kandidaten dan anders
  • minder fotografen van buitenaf (veel wordt geshoot door Nigel toch?)
  • weinig challenges waar ze dingen kunnen winnen zoals kleding of een uitje
13 likes

Ik denk dat het volledige budget naar Nigel is gegaan

21 likes

Ik zie wel vaak die tandpasta langs komen voor extra witte tanden, denk dat ze daar toch wel door gesponsord zijn.

4 likes

Volgens mij is de aflevering van volgende week op tv gewoon de finale en was dit een videoland special die maandag online is gekomen.

een keertje toch?

Volgens mij al twee of drie keer. 1x bij die fotoshoot met het lachen, volgens mij zei Anna het ook een keer en heb ik ze in het begin bij dat filmpje waarop ze “sexy” moesten zijn ook al gehoord over die tandpasta.

Ik moest hier wel om lachen, misschien doet hij dat wel als hij HNTM wint:

2 likes

jaaa kijk nou hij is echt het meest model van iedereen daar. zo zonde

8 likes

van iedereen vind ik dat cecilia dan moet winnen nu daan eruit is.

je hoeft niet de moeite te nemen op die andere insta’s te kijken, echt geen modellenmensen. prima, maar dan moet het ook geen hollands next top model heten. hollands next top influencer ofzo dan

2 likes

Ik vond Cecilia qua persoonlijkheid heel leuk overkomen in de laatste aflevering! Lekker droog. Hoop dat ze wint, ze is ook nog eens bijzonder mooi

2 likes

Wow dat voorstukje over de finale. Toppunt van skeer (is dat een nederlands woord of alleen fries haha)

2 likes

Huh ik dacht straattaal?

Hahahaha nee toch? :joy:

Jawel haha heb nog even gegoogeld. http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/skeer Komt uit het Surinaams volgens deze bron. Maar ik lees ook dat mensen zeggen dat het uit het Deens of Fries komt…

Edit: ik ken het in ieder geval van ‘de straat’ (gewoon middelbare school dus) in Amsterdam :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahhaha wow nou mind is blown hier hoor! Ik dacht echt skeer = fries voor schraal :joy:

3 likes

Het had zomaar gekund hahaha