Hollands Next Top Model

Ja het is inderdaad Surinaams. Ik zat laatst een bakje Skyr te eten en toen begon mijn (van oorsprong Surinaamse) vader alweer te gniffelen om die naam.

Vind de link naar het Fries ook wel grappig.

4 likes

Het staat ook in Van Dale Online trouwens, echt grappig.

skeer
bij­voeg­lijk naam­woord • skere
voorlopig toegevoegd in maart 2017

straat­taal

1. blut
  2. eigenaardig
6 likes

Hahaha parodie account met veel Hntm plaatjes ook

12 likes

Wat is Anna klein in vergelijking met de rest! Ik erger me eraan dat ze zo amicaal doet met de modellen, steeds knuffelen enzo en ze noemt Soufian steeds ‘Souf’ alsof het d’r beste vriend is. Hallo je bent de presentatrice. Ik vind haar jurycommentaar ook echt precies nergens op slaan. Is de finale vanavond? Was het nou vorig jaar dat ze die hele live finale liep te stuntelen?

3 likes

Ik heb vorig jaar niet gekeken, wat gebeurde er toen? Nu ben ik benieuwd!

Anna kwam heel zenuwachtig over en kwam soms niet goed uit haar woorden. Ze versprak zich ook. Het was vrij ongemakkelijk.

3 likes

Ja, is vanavond. Normaal kan je ook vooruit kijken op Videoland maar dat zal omdat het de finale is wel niet kunnen deze keer.

1 like

Ben zooooo benieuwd naar die finale :roll_eyes:

Ik vind Tim het minst model van de groep…

oh nee bedoel ook niet perse qua looks. qua uiterlijk zijn ze allemaal wel mooi
maar qua vibe en mens vind ik Tim en Soufyan dus eeeeecht geen model

1 like

Weet iemand of ik ergens rtl4 online kan streamen?

Ik denk dat Soufian gaat winnen, maar dat zo ik zo oneerlijk vinden! Ik hoop dat Cecilia wint

Ik hoop dat Tim gaat winnen, hij heeft de beste looks en het meest steady gepresteerd zonder gezeik. Cecilia zou ook oke zijn. Zolang Soufyan niet wint…

Tim heeft maar 1 blik, dus wat dat betreft wel steady ja :stuck_out_tongue:

Ik zit klaar! Heb dit jaar niet echt een favoriet, was voor Daan dus hoop dat hij nog van afvallerseiland terugkomt ofzo

19 likes

Dit voelt echt niet als een finale.

1 like

Dit is pas hilarisch slecht.

Kheb echt geen idee wie er wint. Maar de jongens hebben wel de leukste persoonlijkheden.

1 like

Nu doet de mening van de jury er nog meer toe. Las op die blog van de afvalster (sorry naam vergeten) dat ze heel erg konden merken of Anna iemand aardig vond in het commentaar…

Ugh waarom doet Rikkie zo vals altijd

2 likes

Rikkie is echt super puberaal

2 likes