Hollands Next Top Model

Hahaha ja, zo in de nieuwe New Kids

:chicken::chicken::chicken:

1 like

Ik vind Jay echt vies lekker

4 likes

Ik zou Benjamin wel doen

Als ik 4/5 jaar jonger was

3 likes

Ik vind Benjamin ook wel een schatje, inderdaad zonde van zn haar. Vond dat donkerdere veel mooier staan.

8 likes

Ik ook hoor. Maar gewoon nu. Boeie. En dat broertje van Tim ook

3 likes

Doe jij Sam maar, dan ga ik voor Rijk Hofman

Ja die vind ik minder leuk, dus dat is per fect

1 like
Aflevering 4

Die makeover van Silke vind ik zo mooi! Haar reactie is ook leuk :blush: En haha waarom is Loiza daar? Ik dacht dat zij fittie had met HNTM na haar overwinning? :thinking: Ik ging overigens wel echt stuk om die begrafenis :joy: Vind het sowieso leuk om te zien dat iedereen zo aardig en bemoedigend tegen elkaar is, niet zo bitchy als ik het me herinner van vroeger!

8 likes

Ze zijn echt allemaal zooo jong voor mijn gevoel!

Ik vind Jawahir zooooo vervelend

7 likes

Ik vind haar geniaal hahaha

Ze brengt eindelijk weer een keer wat goede tv en entertainment. De laatste keer dat dat gebeurde was in de seizoenen met Daphne Deckers.
Toen ze zei tegen een meisje β€œJE MAG VERTREKKEN!!” blijft mijn favoriete seizoen
https://www.dumpert.nl/item/1732451_c44a1838

7 likes

Ik las laatst een stukje van een donker meisje dat eerder aan Hntm heeft meegedaan. Over dat de donkere meisjes eigenlijk altijd worden neergeset als de arrogante bitch enzo voor de entertainment. En ook altijd worden kaal geschoren of stijl haar krijgen. Vind het altijd zo rot om te zien en heb soieso al heen lang het gevoel dat als meisjes arro zijn dat ze dan zo moeten doen van de regie. Maar vind het extra stom dat ze de donkere meisjes zo neerzetten van zo arrogant dit dat.

1 like

Oh het wordt dus weer de hele aflevering een make-over? Nou ja die zijn meestal wel vermakelijk maar zo snap ik wel dat ze makkelijk aan de hoeveelheid afleveringen komen haha. Ik denk dat ik dit huis wel wat leuker vind qua mensen.

1 like

Waarom moeten mensen huilen van een bob? Is niet zo heel heftig

Ik vind Jay wel een goeie makeover, ik zag het eerst niet zo bij hem maar nu wel!

En Silke vind ik ook wel tof, doet me ergens een beetje denken aan Tavi Gevinson

1 like

Aflevering 5

Ik kijk nu aflevering 5 van Hollands Next Topmodel en mijn hemel, wat een kinderachtige mensen. Ze zijn over het algemeen best jong dus dat verklaart een hoop, alleen kan ik me daar echt flink aan storen. Ik vind Anouk ook echt op tv niet zo leuk overkomen (beetje arrogant) en stoor me echt aan de aanwezigheid van haar opgespoten lippen

4 likes

Over Anouk, niet specifiek over een aflevering. Maar zij maakt helemaal geen oogcontact, ze kan echt nog geen 2 seconden focussen! Maakt het heel onrustig om naar te kijken.

1 like

Ik heb aflevering 5 nog niet gezien, maar ik heb het idee dat ik de groep van Sam, Lenny, Maha enzo (de groep van aflevering 4) veel leuker vind dan die andere groep?

19 likes

Ben ik het helemaal mee eens! Die vibe van vandaag was echt zoveel leuker dan die van vorige week.

Oh en vind Maha echt een lief, leuk meisje! Als iemand moet huilen gelijk die arm er omheen. Denk dat zij het ook wel ver gaat schoppen. Denk trouwens dat er dus ook geen naaktshoot komt, anders kan zij niet meedoen?

1 like

Dat vind ik ook!

1 like