Hollands Next Top Model

“Me outje is echt super fresh”
“Wooodeeeehhhh” “Wejooooow”

6 likes

Hahahaha die Joëlle
“ja ik zou het heel jammer vinden, ook voor de jury en de kijkers thuis, als dit mijn einde al is”

KOTS

14 likes

Hahaha dat vond ik ook zo vreemd. Zo zelfingenomen… Kots idd.

Ik vond haar qua persoonlijkheid niet leuk (arrogant en geen humor), en qua uiterlijk wel een leuk meisje en love haar haren, maar echt geen model? Dus ben wel blij dat ze er uit is haha.

2 likes

Dat heb ik ook idd die groep komt gewoon leuker,gezelliger etc. over. Vindt ik.

2 likes

Ik kijk nu aflv 4 terug maar ik krijg het een beetje warm van die Nick

1 like

Damn it. Videoland heeft eindelijk een herkenning op bankgegevens ingesteld, nu kan ik geen proefperiodes meer aanmaken voor 1 cent :joy: Nu dus of niet meer vooruit kijken of 9 euro betalen per maand. :thinking:

1 like

Haha ik heb dit ook lang gedaan maar zit nu al een lange tijd met gewoon een abbo en dat vind ik toch wel heel chill. Deel het account met mijn zus en dan valt het reuze mee :slight_smile:

Ja ik ga het misschien ook afsluiten, heb nog 1 andere serie die ik ook aan het kijken was. Misschien dat ik daarna stop tot de Expeditie Robinson Videoland editie begint.

Haha ik vroeg me al af waarom ik opeens niet meer kon inloggen, terwijl mijn abonnement eigenlijk nog geldig was.

is hier zo stil. :wink: Wie er is nog meer aan kijken?

Ja ik! Merk nu wel alweer dat dit de minder leuke groep is. Ben benieuwd waar die ruzie straks over gaat

Ja ik ook.Van wat ik net zag/laas op insta gaat het om een slip die hij na haar hoofd heeft gegooid of iets. In filmpje wat ik op insta zag,zaten ze een beetje te ‘‘klooien’’ vond allemaal nogal kinderachtig. Maar dat kan ook liggen aan de jonge leeftijd dit jaar.

Vond die opmerking van Anouk ook ondankbaar overkomen met ‘‘ik had eigelijk niks aan paultje’ ik wist namelijk allemaal al’.’

Ja je merkt nu al helemaal dat het echt jonkies zijn, vind het zelf leuker als ze gewoon twintigers zijn

En ik vind haar ook totaal geen model

Pff zo kinderachtig dit allemaal. Anouk ook weer met haar kutopmerkingen ‘ja ze wil gewoon aandacht’ ben het gewoon met Jawahir eens

Ja precies dit, zo duidelijk dat verschil tussen de groepen

Vind deze groep ook veel minder leuk. Het pakt me ook totaal niet.

Wie denk je dat de beste foto heeft vanavond?

• Tenisha
    • Jahwhair
    • Anouk
    • Bibi
    • Samuel
    • Marcus
    • Benjamin

0 stemmers

Wie gaat er vanavond naar huis, denk je?

• Tenisha
    • Jahwhair
    • Anouk
    • Bibi
    • Samuel
    • Marcus
    • Benjamin

0 stemmers

Vind dit meisje (slecht met namen) waarmee Benjamin ruzie had, echt ontzettend irritant.

1 like