Hollands Next Top Model

Ja ze is maar 164!

Mededeling Sam en afvaller aflevering 9

Sam is uit de race gestapt en Jawahir is eruit. Vind het jammer van Sam maar ben blij met Jawahir, want haar vond ik zo vervelend

1 like

Sorry, dacht dat het wel duidelijk was omdat ik zei dat het om de mededeling van Sam ging! Heb er even de aflevering bijgezet.

aflevering 9

Ik ben blij dat Sam weg is. Vond hem totaal geen model en snap niet waarom mensen hem gaan missen. Zat alleen maar te zeiken in afl9 en voegde naar mijn idee ook niet veel toe in de andere afleveringen.
Nick begint mijn favoriet te worden, echt een chille gast en staat ook heel goed op foto’s. Hoop dat hij in de finale komt met Silke, Bibi en Marcus/Jay.

1 like
Aflevering 9

Ik vond zijn foto’s wel goed hoor, die van deze week ook weer. Hij zou alleen nooit gewonnen hebben denk ik.
Ik vond ook niet echt dat hij aan het zeuren was deze aflevering?? Hij had gewoon gelijk toch die anderen waren irritant

Ik moest wel een beetje lachen om Jawahir bij die haarshoot. Het leek net of haar haar zo strak in die staart zat dat ze heel haar gezicht niet meer kon bewegen

Afl 9 oef dat gejank hahaha

Brr ik vind Jay echt vreselijk. Wat doet hij daar?

3 likes

Wow echt? Ik vind zijn foto’s zó sterk

Ik kan me even geen foto’s voor de geest halen, maar als ik hem zo zie zitten denk ik echt nahhhhh

1 like

Haha sorry, nee, ik vind hem niets :grimacing: kwestie van smaak denk ik

Dit vroeg ik me af over paultje

Ik vind Jay op foto’s ook echt heel goed. Wel echt een bijzonder verschil met hoe hij bijvoorbeeld op zo’n moment met Paultje overkomt.

2 likes

Is meestal ook wel bij modellen. Ik vind hem zo ‘los’ echt een beetje lelijk maar op die foto’s nouuuuuuuuu… beademing???

Mee eens!! Echt een goeie kop (mag ik dat zo zeggen)

1 like

Ik zou ook recalcitrant worden van zo’n sessie met paultje. Echt een irritante vent.

1 like

Hoezo zou maha tegen een stylist moeten zeggen dat ze zich ergens niet comfortabel in voelt? Dat doen andere modellen toch ook niet. Ze zien je aankomen :roll_eyes:

5 likes

Dat mag je gewoon aangeven als je je zo voelt hoor?

Als lenny bv bij de vorige shoot aangeeft dat het badpak te laag uitgesneden is en dat ze zich daar niet lekker in voelt dan is dat toch totaal niet relevant

Als ze zich daar echt niet prettig bij voelt om welke reden dan ook dan moet zon stylist toch echt een andere outfit geven. Een stylist heeft vaak ook meerdere outfits mee.