Kijken jullie trouwens vooruit via videoland ofzo? Ik kijk het via NLziet en kan volgens mij een aantal dagen van tevoren de aflevering van die a.s. maandag kijken. Maar dan lopen jullie dus al 2 afleveringen voor?
Via videoland kan je 2 afleveringen vooruit kijken.
Spoiler afl 8
Wat een leuke aflevering. Wel irritant dat Kim de hele tijd fAmke blijft zeggen, maar vond Famke wel een leuke toevoeging op de set!
aflevering 8
Toffe shoot weer! Mooie foto van Jay, Nick, Lenny en Silke. Famke Louise was wel schattig inderdaad.
Ik vond eigenlijk wel dat Sam moest vertrekken. Ik vind hem van voor wel een goede kaaklijn hebben maar geen model. Ook zijn foto vond ik echt heel lelijk.
Dat Maha haar eigen kleren mocht uitzoeken omdat ze zich niet comfortabel voelde in de kleren van de zwembadshoot vond ik maar raar. Ze had al voordeel dat ze niet in bikini hoefde, maar âvoelde de outfit nietâ. Volgens mij snapt zij het concept model zijn niet echt. Had liever Tenisha zien blijven dan Sam of zij. Die was ten minste echt goed, maarja zij draagt geen hoofddoek en is ook niet het zusje van Tim Hofman.
Maar ik denk niet dat je dit kan zien als iets âwaar ze geluk mee hadâ. Dit is vanuit haar geloof, daar staat ze achter. Ze voelde zich achteraf gezien niet prettig bij die shoot omdat de kleding te aangesloten was, dat is ook iets wat ze niet wilt. Nu heeft ze geleerd dat ze zich daar over moet uitspreken. Ik vond het juist super goed dat ze bij deze shoot aangaf dat ze zich er niet ok in voelde?
Het gaat er niet om of het mooi is en of ze zich er mooi in voelt ofzo, het gaat er om dat ze iets draagt wat aansluit bij haar normen en waarden en het geloof. Ok lastig uit te leggen dit. Maar wilde wel even reageren want ben het er niet mee eens dat ze âhet niet snaptâ.
Ik vraag me af, moest één van de andere deelnemers dit aangeven of er ook rekening mee wordt gehouden?
Maha poseert niet in bikini/badpak vanwege haar geloof maar ik kan me voorstellen dat in vorige seizoenen de kandidaten ook poses moesten aannemen die ze niet echt leuk vonden. Zoals bv een naakt of lingerie shoot.
Ik snap best dat je niet naakt/in bikini mag als je moslima bent, maar je bent alsnog een model. Er werd volop rekening gehouden met een aangepaste outfit door de beperking dat ze geen bikini kan dragen, dus dan vind ik niet dat je ook moet zeuren of de eis moet stellen dat het nu te aangesloten is. Er is rekening gehouden met haar geloof, de designer heeft nou eenmaal een outfit die verkocht moet worden en zij moet er maar voor zorgen dat het lukt, dat is het werk.
Gaat dit van Maha nou over vorige week of afl 8? Want wil geen spoilers
Gaat over aflevering 8 volgens mij⊠Echt irritant dat er al gepraat wordt over afleveringen die nog niet op tv zijn geweest haha, moet me echt inhouden telkens om die spoilers niet aan te klikken
Hahahaha die gastjury in aflevering 8
Ik snap niet wat daar zo grappig aan is?
Spoiler over gast jury aflevering 8 Famke is zelf ook model (geweest?), heeft met Kim samen gewerkt en ik vond dat ze goede tips gaf en met de shoot goed voordeed wat Kim bedoelde.
Ik vind haar gewoon heel grappig en hoe ze die dingen voor deed vond ik ook echt hilarisch.
Ohh op die manier. Ik dacht dat je het grappig vond als in âwat doet zij nou weer daarâ. Daarom vroeg ik het zo haha.
Nou toen ze aan kwam lopen dacht ik wel huh wat random maar met die locatie is het wel leuk
Ja same!
Ik vind Benjamin iedere aflevering kutter trouwens, hij mag eerst wel volwassen worden voor hij weer meedoet
Maarja omdat hij mooie ogen heeft hebben ze allemaal een zwak voor hem
Snap ook niet dat hij door is naar de volgende ronde.
Vond het wel verassend dat er 2 uitgingen. Alhoewel ik denk ik wel snap wat Anna zegt, in dat andere huis zit meer potentie.
Nee echt he!! Ik snap opzich wel dat ze ervoor kozen 2 weg te doen maar vond het gek dat Benjamin daar niet bij zat
En die kritiek op Tenisha vond ik ook gek, logish toch dat ze sexyer lijkt dan Bibi als die een jurk aanhad en zij een tijgerbadpak
Videolandkijkers
Die shoot met Kim was echt heel leuk om te zien! Ze deden het ook allemaal echt heel goed (op Jay na). Maar wel heel blij dat Jay er nog in zit, ik vind hem de leukste en ook most good looking guy van het hele programma. Silke had van mij wel naar huis gemogen, maar leuk voor haar ze er nog in zit. En benieuwd wat Sam volgende keer gaat mededelen met de groep.
Zo ja maar echt, hopelijk vliegt ze er volgende week uit. Viel me trouwens op dat ze echt heel klein is ook? Vergeleken met de rest vooral. Lijkt wel alsof ze steeds kleinere mensen casten