Hollands Next Top Model

Oh nice! M’n favo

Beetje afgeraffeld aan het einde wel.
Maakte mij eigenlijk ook niet echt uit wie er won, vond ze allemaal wel goed.
Merk wel dat ik er door al die tussenafleveringen er helemaal uit was. Beter hadden ze gewoon meteen 2 weken terug de finale gedaan.

Nou het klinkt niet alsof ik veel gemist heb gisteren :sweat_smile:

Ik heb het idee dat ze allang de winnaar hadden gekozen en ik vond het wegstemmen van Lenny wel zinloos. Die catwalkronde erna was nou niet echt een finale waarin ze zichzelf nog moesten bewijzen! Ik ben wel blij dat Marcus gewonnen heeft en niet Silke, gun het hem meer en Silke komt er ook wel. Marcus heeft net dat beetje extra wat hem bijzonder maakt en wat ik beter vind passen bij het bureau. De dansoptredens vond ik leuk tijdens de show! Leuker dan wanneer ze weer gare live optredens hadden gedaan haha

2 likes

In vind Marcus juist een saaie, veilige keuze.

3 likes

Ik vind een jongen met een Ethiopische (dacht ik?) afkomst wel iets minder saai en veilig dan het naar mijn idee zoveelste blonde meisje eigenlijk. Silke deed me heel erg denken aan Akke Marije van een paar jaar terug. Haar vond ik trouwens wel echt heel mooi.

1 like

Ik heb alles gevolgd maar nog niet de finale gekeken. Heb er geen zin in en volgens mij mis ik ook niets eigenlijk. Ga ik niet mijn kostbare tijd aan verspillen haha

2 likes

Daar heb je gelijk in, zo had ik er niet over nagedacht. Ik vind het meer omdat ik de vorige twee winnaars (Montell en Soufyan) hetzelfde type vind: jong, nonchalant, geen enorme transformatie in prestatie doorgemaakt tijdens het hele seizoen maar wel altijd mooi op de foto.

6 likes

Op Nick zijn insta staat dat hij nu ook bij the movement models zit. Wel ironisch dat dat de prijs voor de winnaar was maar hij er toch ook terecht komt haha

6 likes

Eerder kregen ze ook nog een auto en ik geloof ook een geldbedrag, nu hebben ze ‘alleen’ die covershoot van elle en de eer.
Ik heb ook even gekeken op de website van the movement. Zie van vorig jaar er ook Rikkie en cecilia erbij staan.

1 like

Ja wassen neus. Deze persoon als winnaar kiezen heeft het beste inclusieve beeld af voor volgend jaar en dan kan HTNM zich weer onderscheiden (ik denk dat dat erachter zit).

Maarja Marcus is wel wijs, mooi en staat stevig in z’n schoenen.

Er komt weer een nieuw seizoen en Loiza gaat het presenteren. Maar je kunt je nu pas aanmelden dus gaat nog eeuwen duren voordat we het kunnen zien :sweat_smile:

15 likes

Wow! :laughing: Maar heel leuk wel! Hopelijk vernieuwend!

2 likes

Klinkt leuk maar had zij niet het contract uiteindelijk geweigerd? Ben wel benieuwd hoe dat dan gegaan is als ze het wel presenteert.

5 likes

Oh leuk ik vind het nu al kut

10 likes

Nu al medelijden met de kandidaten :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

16 likes

image

Wordt sowieso honger lijden als het aan haar ligt.

15 likes

Dit is mijn fave, en dan vooral dat stuk verjaardagstaart wat steeds kleiner aan het worden is :joy:

5 likes

Dit vroeg ik me ook af. Volgens mij verdient het ook echt niet meer zoals vroeger.

Toevallig was oud catwalk coach Mariana bij ons op de groep vandaag! Ze was echt een lief mens en we kregen catwalk les, maar amai wat beweegt die vrouw elegant. Je voelt je echt een bouwvakker naast haar. Iemand uit de groep vroeg in hoeverre HNTM real was. Zij gaf aan dat er vrij weinig gestaged was, maar dat de kandidaten wel een beetje gecast worden op óf dat ze heel mooi zijn en echt modelpotentie óf meer op een boeiende persoonlijkheid, gedeeltelijk omdat dit blijkbaar toch belangrijk is bij modellenwerk maar ook wel echt om de goede televisie. Ze benoemde bv (zonder namen maar ik heb het opgezocht haha) dat het bij de winnares van seizoen compleet stuk is gelopen op het stukje persoonlijkheid. Dat ze dát miste en daardoor uiteindelijk niet het wist om te zetten tot een succesvolle modellen carrière. Wel gaf ze aan dat de mening van bepaalde juryleden wel zwaarder telden als zij direct iets te maken hadden met de te winnen prijzen (bv een vogue editor wanneer de eindprijs een vogue covershoot was).

9 likes