Hollands Next Top Model

Shit je bent net het nummer van het seizoen vergeten :stuck_out_tongue:
Leuk dat ze nog steeds catwalkles geeft. Werk je in de zorg? Was vast leuk om je cliƫnten/patiƫnten zo te zien

4 likes

1!

3 likes

Die Sanne van seizoen 1 zeker?

Dus
Wie hebben er al gekeken?

1 like

Ik ben net begonnen

1 like

Ik! Had gehoopt op de make-over in de tweede aflevering maar daar moeten we nog even op wachten.

Weet nog niet zo goed wat ik er van vind, ze hebben wat uniekere mensen er tussen maar dat voelt redelijk geforceerd.

6 likes

Ik vind Lando echt top. Zo’n mooie meid en dan dat heerlijke nuchtere twentse, love it.

2 likes

ik hoop echt dat yolanda voor drama gaat zorgen :sob: wel een leuke groep mensen! vind alleen die roos ofzo een beetje saai

Nog geen kwartier aan het kijken en ik word nu al gestoord van het gebruik van Engelse woorden de hele tijd :laughing:

edit: en ben ik de enige die graag een voorstelrondje met voornaamwoorden (ik wilde pronouns typen :rofl: ) had willen zien? Ik ben in de war door Folmer maar ik begrijp nu pas aan het eind (!) van de aflevering dat ze aangesproken wordt met zij/haar? Maar eerder in de aflevering dacht ik, oh cool een androgyne man, heel non-binair, kan alle soorten shoots doen als man of vrouw en er tussenin.

Ook die scenes in het huis dat er zo’n briefje op de deur wordt geplakt met ā€œgirls onlyā€ vind ik ook niet passen bij het nieuwe format dat ze niet in gender hokjes willen denken. En het volgende shot zag je Folmer met de andere mannen in de andere slaapkamer? Zo van, dat is de meisjesslaapkamer en dat is de jongensslaapkamer.

Ik was soort van aan het wachten op het moment tot we te horen kregen dat Folmer aangesproken wil worden met hen/hun / die/diens en dat zij daadwerkelijk non-binair is. Maar dat is dus helemaal niet zo. Naja we zullen vast in de komende afleveringen meer leren over deze persoon.

Nu vraag ik me ook af of het okƩ is om te verwachten dat mensen hun voornaamwoorden delen. Folmer heeft het ook niet in haar insta bio.

https://www.instagram.com/hntm_folmer/

2 likes

oh is het begonnen? even zoeken waar ik het kan kijken

1 like

Moet je om t terug te kijken persee video land aan maken?

1 like

Ja dit seizoen is alleen te zien via Videoland! Waarschijnlijk door de tegenvallende kijkcijfers van het vorige seizoen :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik ben een videoland gargamel dus laat maar zitten dan hahah

3 likes

Ik vind wat je hier typt juist heel oordelend.

Je bent in de war van Folmer, je denkt dat ze een androgyne man is, je bent verbaasd dat je hoort dat ze als zij/haar aangesproken wordt, je wacht tot ze met hen wordt aangesproken en merkt ook nog op dat ze geen voornaamwoorden op haar instagram heeft?

Allemaal op basis van je eigen projectie en niet wat uitgesproken is

14 likes

Los van de inhoudelijke discussie, zag ik in een reactie op instagram dat Folmer she/they pronouns gebruikt. Zij/hen/die dus in het Nederlands.

3 likes

Ik vind Rafaƫl met zijn nieuwe kapsel net Tokyo van La Casa!

5 likes

ik heb nog steeds niet kunnen vinden waar dit te bekijken is in BE en ik wou me gewoon lekker irriteren op Yolanda :rage:

2 likes

Haha zo kinderachtig! Make-overs vond ik tegenvallen, niet echt iets bijzonders. Al vond ik de insteek nu wel beter, dat als je Ʃcht niet wilde het ook niet zou gebeuren.

2 likes

Dan zie je echt hoe onvolwassen sommigen zijn

Vond het trouwens hilarisch dat de fotograaf Lando ā€œenergiekā€ noemde :joy::joy: Zag hij iemand anders door de lens of wat?!

2 likes

Het is zeker beter maar toch mis ik de make-overs van vroeger, dat mensen gingen huilen en er altijd wel iemand naar huis wilde omdat ze niet een ander kapsel wilde 🫣

Ik vind Loiza ook veel te lief eigenlijk als presentatrice, ik heb niet de indruk dat zij eens iemand goed om zijn of haar plek gaat zetten zoals Daphne of Anouk dat altijd deed. Gelukkig nog een beetje drama tussen de kandidaten :joy:

7 likes