Aaaah zo leuk met die familie! En vind de foto van Lando echt geweldig en die van die kerel met z’n oma ook!!!
Dat was ook het idee van de shoot toch? Het contrast ‘zwarte schaap van de familie, alternatieve gothic puber die denkt fxck de wereld’ naast een ouder die denkt ‘het is maar een fase’.
Ik vond het een best vette shoot, de uitvoering is alleen wat minder. Ik snap dat ze een bepaalde ongemakkelijkheid wilde, maar ik denk dat sommige niet echt goed wisten hoe ze dit het best konden uitstralen (Raphael kon dit bijvoorbeeld wel goed). Was beter geweest als ze niet constant zo stijf moesten blijven staan, ik denk dat de foto’s dan vetter waren geweest. Snap dat de jury zoiets had van ‘voor ons ziet het er te ongemakkelijk uit maar dat is nu geen goed argument om iemand te elimineren’.
En ik begin me steeds meer te ergeren aan Winson. Hij praat zo sloom en monotoon.
Ja, ik snap dat dat het idee was. En het idee was ook wel tof maar het was het gewoon net niet. Ik denk dat het is wat jij in je post beschrijft ja, dat stijve en ongemakkelijke.
Maar dan is iedereen blij dat ze familie en vrienden weer zien en dan moeten ze zo’n stijve, afstandelijke shoot doen. Had het leuker gevonden als het thema iets vrolijker was geweest misschien
Wel echt absurdistische taferelen bij het afscheid nemen met die hele outfit en make-up nog
Dat paarse komt toch van de handschoenen die ze draagt?
Yolanda draagt trouwens altijd zo’n Habbo Hotel riem met een H in het midden
Ik vond het trouwens wel opvallend dat Yolanda het had over Bella en onzekerheid/body issues. Het hele ‘chew on an almond’ incident kwam meteen opborrelen bij me. Ik moet ook zeggen dat ik Yolanda heel lief vind overkomen, maar het niet helemaal los kan zien van de moeder die ze volgens mij is (geweest).
Dit gevoel heb ik ook heel sterk! Dat die hele ‘mama Yo’ act is om een andere, leukere kant te laten zien.
Vinden jullie haar echt leuk overkomen? Ik vind haar echt doodeng haha, echt zo’n aanwezigheid die gelijk de sfeer verandert. Ik zou echt nachtmerries van haar krijgen, maar ik denk ook inderdaad echt niet dat ze minder toxic is.
Dat Bella een neuscorrectie moest doen van Yolanda is toch een roddel die nooit echt goed onderbouwd is?
Ik geloof wel dat Yolanda een hele liefdevolle moeder is, maar dat ze heel streng en hard kan zijn als het moet, in de zin van ‘werk ervoor als je iets wil bereiken’.
Wat betreft dat chew on an almond is een mini stukje uit heel die serie. In de rest van de serie komt ze leuker en liever over op mij. En dat modellen goed moesten lijnen was toen vrij normaal om iets te kunnen bereiken, wellicht denkt ze daar nu ook anders over nu de tijd is veranderd?
Dat is ook enorm toxisch en als moeder moet je je kind daarvoor beschermen in plaats van het stimuleren. Als je als dochter echt maar de helft van de helft van een minuscuul stukje taart mag eten op je verjaardag, dan ga je als moeder grof de mist in. Je verpest heel iemands relatie met eten. Het is ongezond en als moeder zou je beter moeten weten/willen doen.
Dat al dit onderstaande wordt gezegd met een camera erop, doet me vrezen voor alles wat achter gesloten deuren wordt gezegd.
Laten we diet culture en alles waar daarbij komt kijken nooit normaliseren aub.
Niet iedereen hoefde te lijnen. Er zijn zeker ooo meisjes natural zo dun. De meiden die ervoor moesten lijnen hielden het vaak nooit lang uit. Ik heb het ergste van het ergste van dichtbij gezien en ben van mening dat als je alleen maar moet lijnen en geen dagje kan genieten je niet voor dit vak geboren bent (al is dat nu gelukkig een heel stuk anders)
Maar dat je eigen moeder op alles zit te vitten wat je in je mond stopt vind ik super toxic.
Ja dat is waar, diet culture moet niet genormaliseerd worden. Maar dat wil niet zeggen dat Yolanda niet kan zijn veranderd sindsdien. Ik denk trouwens eerder dat zij er met camera bewust van was dat er op zijn Amerikaans tv gemaakt moest worden en daarom dingen ook wel lekker aandikt in die filmpjes. Maakt het alsnog niet goed dat ze dit hebben uitgezonden terwijl jonge meisjes hier een voorbeeld aan nemen, maar toch.
Misschien verdedig ik mama Jo teveel maar ik heb in die serie ook gezien dat ze heel veel goede dingen uit liefde doet voor haar kinderen en ik vind dat zij dit seizoen HNTM leuk maakt. Lief en oprecht komt ze over op mij.
Nouja of het nou direct moest van haar of niet, ik vind het vrij bizar dat je er als moeder oke mee bent dat je dochter een neus correctie laat doen op haar 14de.
Nou, omdat dat mijn mening is over haar en omdat ze op mij zo overkomt? Kan toch
Maar degene die meedoen wel opzadelen met ontiegelijke wurgcontracten en daar aan meewerken. Ja nee klinkt echt als een heel fijn empatisch persoon.
Ze was niet 14 en het was oa ook een medisch probleem
They all say that. En ze was 15. Dat jaartje verschil maakt het niet minder heftig😜
Daarbij heeft ze ook niet enkel haar neus laten doen maar echt nog heel veel meer.
Hahaha ja, als je problemen met ademhalen hebt of snurken, moet je jezelf een hele andere neus aan laten meten om dat te verhelpen
Om te beginnen vind ik Yolanda ook doodeng en helemaal niet leuk of lief. Maar geldt dit niet ook voor Loiza en de andere juryleden, fotografen etc. dan? Die werkt toch net zo goed mee aan een programma met wurgcontracten?