Dan mijn mening over de kandidaten
Jamicia: ik vond haar leuk en super knap, had een 2e kans verdiend
Rosa: ik vind haar lief en modellenachtig knap, maar te timide en daarom zal ze snel eruit vliegen. Ben wel blij dat ze nog een aflevering mag blijven.
Philip: lieve jongen met een echte modellenkop
Rafael: grappige, lieve jongen met mooie foto’s. Mag winnen van mij.
Folmer: rare attitude heeft zij… hele tijd leuk doen als de jury er is maar daarbuiten super negatief en zeikt ze iedereen achter hun rug om af. En dan de jury nog zeggen hoe leuk ze haar vinden. Ze komt grof over op fotos, moest eruit gestuurd worden ipv Jamicia!
Lisa: cool uiterlijk maar dat karakter… wel leuk dat ze voor drama zorgt
Jezz: ik vind haar niet zo leuk, ze vindt zichzelf te volwassen. Ook ziet ze er moe, klein en oud uit. Het blijkt trouwens dat zij make-up artist is en met Marcus Hansma winnaar van vorig jaar heeft gewerkt… wat zou kunnen betekenen dat ze al connecties heeft bij het winnende modellenbureau.
Giel: vind hem wel leuk, grappig dat hij vuilnisman is. Ben benieuwd naar zijn foto’s.
Valerie: lief leuk meisje maar ik vind haar make-over echt een downgrade
Lando: vind haar wel leuk, lekker brutaal. Zie haar alleen meer als influencer.
Winson: leuke en knappe gast! Maar ik denk niet dat hij ver komt
Esmee: echt een mooi curve model, ben het wel eens dat die pony haar heel truttig staat
Stijn: was me nog niet opgevallen, heb nog geen mening
Ook dat hele diversiteit gebeuren vind volgens mij alleen plaats tussen de vrouwen? Bij de mannen hebben ze gewoon modellentypes zoals ieder jaar (Philip, Giel, Rafael, ). De enige ‘diversiteit’ die daar te bespeuren valt is Winson omdat ze nog nooit een Aziatisch mannelijk model hebben gehad.