Hollands Next Top Model

En wat voor drama ook, komen vier nieuwe mensen binnen en echt gelijk helemaal over de zeik en wat denken ze wel niet?? Vooral die Lisa, viel me van dr tegen. Van Folmar en Lando had ik zulke reacties wel verwacht

Zo zie je maar hoe jong ze eigenlijk nog zijn

En ik snap echt niks van de keuze om Jamila naar huis te sturen, volgens mij had zij zoveel potentie. In plaats van die saaie Rosa die ze maar ff rood haar gaven omdat ze anders te saai is, krijgt ze niet ineens wel pit van hoor

9 likes

Omg dit. Ik vind Jamilcia veel meer potentie hebben.
Moet zeggen dat ik die krokodillentranen van die nieuwe meid wel slecht trok.

4 likes

Is het tegenwoordig zo’n ding om overal Engels doorheen te gooien?

4 likes

Haha ohja inderdaad, voor die paar cm die eraf gingen :joy:

Ik ben blij dat het nieuwe seizoen weer begonnen is. Ik vind de nieuwe jury echt een verfrissing, was Nigel Barker schijt beu met zijn lelijke grauwe foto’s en Anna Nooshin met haar nietszeggend commentaar. Die Anouk Smulders vond ik een nog ergere cringe die nog steeds faalde terwijl ze alles van autocue las (‘de kijker betaa … bepaalt’ tijdens stemrondes). Eerlijk gezegd vind ik Daphne nog steeds de beste en meest professionele presentatrice naast dat zij een keer flink tekeer ging op een kandidaat.

Ik vind vooral Yolanda en die fashiondesigner leuk, die lijken echt te weten waar ze het over hebben. Die nieuwe fotograaf schiet ook mooiere plaatjes dan Nigel. Loiza vind ik inderdaad heel lief en coachend naar de modellen maar moet nog wel wat werken aan haar presentatieskills. Ook heb ik het idee dat ze de andere maar wat napraat en niet echt een eigen mening heeft.

2 likes

Dan mijn mening over de kandidaten

Jamicia: ik vond haar leuk en super knap, had een 2e kans verdiend

Rosa: ik vind haar lief en modellenachtig knap, maar te timide en daarom zal ze snel eruit vliegen. Ben wel blij dat ze nog een aflevering mag blijven.

Philip: lieve jongen met een echte modellenkop

Rafael: grappige, lieve jongen met mooie foto’s. Mag winnen van mij.

Folmer: rare attitude heeft zij… hele tijd leuk doen als de jury er is maar daarbuiten super negatief en zeikt ze iedereen achter hun rug om af. En dan de jury nog zeggen hoe leuk ze haar vinden. Ze komt grof over op fotos, moest eruit gestuurd worden ipv Jamicia!

Lisa: cool uiterlijk maar dat karakter… wel leuk dat ze voor drama zorgt

Jezz: ik vind haar niet zo leuk, ze vindt zichzelf te volwassen. Ook ziet ze er moe, klein en oud uit. Het blijkt trouwens dat zij make-up artist is en met Marcus Hansma winnaar van vorig jaar heeft gewerkt… wat zou kunnen betekenen dat ze al connecties heeft bij het winnende modellenbureau.

Giel: vind hem wel leuk, grappig dat hij vuilnisman is. Ben benieuwd naar zijn foto’s.

Valerie: lief leuk meisje maar ik vind haar make-over echt een downgrade

Lando: vind haar wel leuk, lekker brutaal. Zie haar alleen meer als influencer.

Winson: leuke en knappe gast! Maar ik denk niet dat hij ver komt

Esmee: echt een mooi curve model, ben het wel eens dat die pony haar heel truttig staat

Stijn: was me nog niet opgevallen, heb nog geen mening

Ook dat hele diversiteit gebeuren vind volgens mij alleen plaats tussen de vrouwen? Bij de mannen hebben ze gewoon modellentypes zoals ieder jaar (Philip, Giel, Rafael, ). De enige ‘diversiteit’ die daar te bespeuren valt is Winson omdat ze nog nooit een Aziatisch mannelijk model hebben gehad.

1 like

Ik denk dat Loiza best nog wel scherp uit de hoek kan komen wanneer het nodig is. Ze komt op mij heel down to earth over.

2 likes

Haha klein en oud?? Is dat erg dan?

Ik bedoelde ermee dat ze niet echt een frisse/opgewekte uitstraling heeft voor een model

En klein maakt zeker wel uit in de modellenwereld ja. Volgens mij zitten er modellen tussen die onder de norm vallen maar zij is nog eens 1 kop kleiner.

2 likes

Ja dat zag ik ook maar vond het juist leuk dat er iemand tussen zit die wat kleiner is!

Ja het is natuurlijk wel het seizoen der diversiteit, dus ook die grenzen worden losgelaten.

Vraag me alleen wel af hoe realistisch het is. Denk dat je bij iets kleiner dan de norm wel aan de bak kan komen maar zij is volgens mij rond de 1,60. Stel dat ze haar laten winnen, beloftes doen en ze kan het uiteindelijk niet waarmaken krijg je hetzelfde verhaal als Nikki van seizoen 6.

6 likes

Laatste aflevering gezien. Goed dat ze nu echt eens met realistische shoots beginnen, gewoon in een studio. Ik ben het eens met de eliminatie.

En Loiza zegt dat social media zo belangrijk is, maar als ze haar Instagram als voorbeeld laten zien ziet die er maar knullig uit. Net nog eens opgezocht, veel wazige, slecht bewerkte foto’s en niet goed afgestemd.

2 likes

Nu al zin in oma Hennie

2 likes

Ik vond zowel Folmer als Stijn leuker dan Rosa, zij krijgt elke keer dezelfde feedback maar wordt nu voor de tweede keer doorgelaten omdat de jury potentie ziet… vind het echt jammer dat zij er nog in zit en de andere twee niet.

2 likes

Stijn kwam inderdaad als een verrassing ja, maar Folmer kreeg net zo goed iedere week kutcommentaar over haar foto’s en in Rosa zagen ze ten minste nog iets van vooruitgang.

3 likes

hahaha maar echt hoor, ik vind die Rosa echt 0 uitstraling hebben. Ze lijkt ook maar 1 blik te hebben in haar foto’s. En weinig personality ook. Ik sta steeds te kijken van de jury beoordeling. Had dan eerder Rosa en Valerie naar huis gestuurd

En ik ben fan van Esmee!

3 likes

oh ja true maar ik vind rosa gewoon saai haha

Moeten we spoilers gebruiken hier? Ik doe het maar even voor de zekerheid.

Afl 4

Snap echt niet dat ze Folmer eruit sturen! Ik dacht in de eerste afleveringen dat zij de gedoodverfde winnaar was. Zij heeft toch alles waarvan ze de hele tijd zeggen dat het zo belangrijk is. Eigenheid, veelzijdigheid, creativiteit, sterke persoonlijkheid. In tegenstelling tot iemand als Rosa of Philip die wel standaard knap zijn maar saaai.

Ik heb trouwens al jaren niet meer gekeken maar ik vind dit echt een leuk seizoen. Zo lief hoe ze allemaal met elkaar omgaan en superleuk dat het inclusiever is.

3 likes

Helemaal met je eens dat Folmer al die eigenschappen heeft, maar ik vond haar foto’s niet zo sterk en ik denk dat dat uiteindelijk toch doorslaggevend is.

Overigens ook hééél enthousiast over dit seizoen en hoe er wordt omgegaan met de kandidaten!

1 like

Ik vind Folmer juist niet zo leuk overkomen? Heel enthousiast en lief als er juryleden bij zijn, maar in het huis soms een beetje mean girls achtig met Lisa.

8 likes