Hollands Next Top Model

Jammer van Winson! Lisa vond ik wel terecht. Ik vond de shoot wel superleuk

1 like

Ik ben benieuwd naar volgende week, lijkt alsof sommigen de wind van voren krijgen bij de castings!

1 like

Ik zit er weer helemaal in dit seizoen, na een paar seizoenen niet gekeken te hebben.

Ik vind het wel jammer dat Winson eruit is, vond hem echt superfotogeniek! Lisa vond ik ook wel leuk maar ik begrijp wel waarom zij eruit moest (al vond ik Valerie en Philip ook echt niet zo bijzonder bij die laatste shoot). Ik heb helaas al wel op een juicekanaal gezien wie er gaat winnen dus weinig verrassingen verder haha. :smiling_face_with_tear:

6 likes

omg wie zet in spoiler

3 likes
(Vermoedelijke) Winnaar HNTM

Jazz

4 likes
Samenvatting

OMG YES

3 likes

Zij wint nu ook al alles dus dat zou me niks verbazen.

1 like

Ik denk dat Rafael het ook wel tot de finale gaat schoppen.

Spoiler onder blur

Lando bij die Go-see, dat kon echt niet man. Vond haar vandaag echt meh.

4 likes

Wat vond je niet kunnen? Die pedicure? Want ik vond vooral de outfit een beetje raar, alsof ze ging hiken ofzo

2 likes

Ik zie geen nieuwe aflevering staan nog op Videoland, jullie wel? Of kijken jullie het ergens anders?

1 like

Ja zelfde probleem. Je hebt blijkbaar een nieuwe app nodig maar je word niet automatisch ā€˜omgezet’
Heel veel mensen hebben dit probleem. Hoop dat ze het snel oplossen

Irritant, kijk gewoon via de browser. Zal het eens via mn telefoon proberen dan, daar heb ik wel de nieuwe app.

In de browser is het ook nog niet overgezet

2 likes

Ik vind het niveau echt hoog dat seizoen! Supersterke modellen! En Philip kan zo voor Tommy Hilfiger ofzo shooten.

1 like

Ik kijk nu via v2.videoland.com dan werkt het wel!

4 likes

Alles. Haar attitude maar ook dat ze daar op teenslippers aankwam.
Haar top en biker pants stoorde ik me nog het minst aan.

2 likes

Ja echt een verwende puber vond ik!

8 likes

Nahh helaas, kom dan gewoon op Videoland.nl terecht.

1 like

Ja he! En dan in die dagboekbeelden dat ze ook nog zo arrogant erop reageerde dat het haar niks kon schelen en dat ze ook hakken mee had, dus wat was nou het probleem? Dat je die hakken niet aan hebt getrokken dommie :rage:

4 likes

Dat gedrag van Lando kan echt niet vind ik, ik vond Valerie wel leuk dus had haar nog graag een dag gegund! Vind de meesten wel erggggg awkward, Philip ook bijv. Ondanks dat hij het best ver zou kunnen schoppen…

1 like