Ik vind haar ook echt niet leuk overkomen. Ik heb het gevoel dat ze heel onzeker is en dat haar gedrag een beetje haar dekmantel is.
Waarom niet? Ik vind hem zelfverzekerd overkomen maar wel professioneel!
Ja vind ik ook! Hij is zelfverzekerd maar niet arrogant. Geeft ook aan dat bij de laatste foto vond dat philip en die andere er beter op stonden.
Wat was dat geblondeerde haar van Valerie vlekkerig zeg, echt een donkere stip naast haar scheiding
En ook mega geel
Ik vind dat knipogen van Jazz en Giel naar die designer heel raar overkomen
Jammer van degene die is geĆ«limineerd maar had ook niemand anders liever zien gaan. Hopelijk is Jazz de volgende, vind haar fotoās vrij saai tot nu toe als ik ze terug bekijkā¦
Lando, Esmee, Giel en Raphael zouden wat mij betreft de terechte finalisten zijn.
Arme Valerie, op de valreep nog even een suf kapsel en geel haar gekregen voor haar eliminatie. Wat mij betreft mag Jazz of Giel winnen trouwens. En ik ben een beetje verliefd op EsmƩe, maar ik denk dat dat alleen komt omdat ze heel erg lijkt op een meisje met wie ik een tijdje gedate heb
Giel heeft iets naars/ongemakkelijks, kan het niet precies plaatsen. Doe mij maar Jazz of Esmee idd!
Ik vond Giel in het begin ook heel creepy omdat hij me deed denken aan een naar iemand uit mijn verleden door die unibrow Maar ik begin hem steeds leuker te vinden. Hij heeft echt iets aparts en kunstzinnigs vind ik! En hij lijkt heel relaxed en nuchter.
Ja ik vind het ook een beetje gezeik. De modewereld is nog steeds gewoon heel toxic, toen Esmee bijvoorbeeld niet in de kleding paste. Niemand doet dan iets, ze laten haar gewoon huilen, niemand grijpt in. Vond het echt belachelijk, dat is toch juiste moment om een statement ofzo te maken?! En dan yolanda erbij⦠pff
hier ben ik weer met mijn wekelijkse Jazz fangirl bericht love haar
Ik vind Lando in haar foto heel erg op Sylvia Geersen lijken!
Ik vond dat Jazz heel overdreven reageerde op het jurycommentaar. Die meid heeft het hele seizoen niks anders dan lof gekregen, gaat ze een hele scene zitten schoppen om een klein puntje kritiek. Ik gun het haar niet, en ik vind haar fotoās ook matig. Giel kreeg kritiek dat hij hetzelfde gezicht heeft maar Jazz kijkt op iedere foto duf uit haar ogen en leeft daar letterlijk iedere week op.
Ik vond Giel best arrogant deze aflevering, terwijl ik hem tot voor kort wel leuk vond. Hij reageerde ook totaal niet sportief op de eliminatie. Wel leuke finalisten zo!
edit: ik ga trouwens telkens zo stuk om Yolanda. Ik weet niet precies waarom maar ik vind haar echt hilarisch. Die ācalispera ā elke week en gewoon hoe ze doet in combinatie met hoe we haar normaal ākennenā.
Misschien een beetje unpopular hier, maar ik vind Esmee dus helemaal niet zo sterk. Altijd hetzelfde mondje en gezicht haha, niet zo boeiend meer
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het commentaar dat hij bij zijn eliminatie kreeg ook heel nietszeggend. Ja wees meer Giel, terwijl ik heel vaak het idee krijg dat hij hartstikke zichzelf is alleen zān karakter op een 1 of andere manier niet is dat de jury wil zien⦠wat kan hij daar dan mee? Hij heeft laten zien wat de jury wil zien deze shoot, hij levert elke week goede fotoās af, hij is super uniek (in tegenstelling tot sommigen die in de finale nu zitten), ja wat moet hij dan nog meer om er niet uitgestuurd te worden? Zou dan ook effe zo reageren denk ik haha
Ja okƩ dat is ook weer zo. Het leek ook wel een beetje of ze maar wat verzonnen om iemand eruit te sturen. Ik had ook wel echt verwacht dat hij in de finale zou staan eigenlijk.
Ik vind het echt jammer dat Giel eruit is. Moet zeggen dat ik niet direct fan was maar vind echt dat hij het goed deed.
Ik vind Philipe ook heel leuk, lekker nuchter en nog zo lekker onbezonnen! Ben minder fan van Jazz en haar pedante houding.
Ik kijk nu pas terug, maar wtf is die speech van Yolanda naar Philip? āJa, je moest in een speedo, deze business gaat over seksualiteit en fit zijn. En het is een gekke wereld met homoās, lesbiĆ«nnes en transgender personen. Dus we zijn inclusief naar iedereenā Haha sorry, wat?
Haha ja, en als je iets een āgekke wereldā noemt omdat er ook LHBT+ personen in rondlopen, ben je verre van inclusief