Hollands Next Top Model

justice for tobias

4 likes

Ik erger me echt dood aan Gitte die alles schreeuwt ipv zegt maar ben bang dat ze tot de finale er in blijft

5 likes

Yolanda begint annoying te worden met haar ‘you make me cry’ om elke scheet

4 likes

Sterre lijkt me echt niet stabiel genoeg voor de harde modellenwereld. Ze moest zelfs al huilen omdat ze zo’n fotograaf niks had gevraagd.

Wie hoop je dat er wjnt?

• Sterre
  • Jort
  • Stef
  • Arshea
  • Fleur
  • Gitte
  • Justus

0 stemmers

2 likes

Haha dat had ik met de foto van Stef, zo’n debiele oranje pruik had hij op?

3 likes

Ik hoop dat Gitte wint. Vind Fleur ook cute maar vind haar meer iemand die model staat voor het plaatselijke weekkrantje of Shoeby ofzo, vind haar niet echt een topmodel uitstraling hebben

9 likes

Uughhh ik vond Sterre haar foto helemaal niet mooi?! En irriteer me elke aflevering meer aan hoe Arshea praat

2 likes

Oh eeeeeeindelijk
Doeiiii

4 likes

wow gave shoot! ben ook blij dat die saaie jongen eruit is ben z’n naam alweer vergeten

Jort

1 like

Unpopular opinion denk ik, maar ik vond Jort beter dan Justus. Het is telkens een hele bevalling om hem zijn mond te laten ontspannen, en dan zijn de foto’s nog steeds niet fantastisch. Jort mag dan 13 in het dozijn zijn, maar vond hem wel consistenter.

6 likes

Eens maar van mij mochten ze er beide uit. Ik vind de jongens dit jaar heel erg zwak ten opzichte van de meiden.

Leuke aflevering met Bella maar irriteer me aan dat neppe “omygoood I love you so much” na iemand 5 minuten kennen. Heb het idee dat HNTM dit jaar heel erg nep Amerikaans wil zijn wat het nou niet leuker maakt. Als ik stukjes van de oude seizoenen terug kijk was het eigenlijk echt wel veel slechter qua professionaliteit maar toch mis ik die droge momentjes zoals Fred van Leer die het brandalarm af laat gaan en vervolgens de meiden bij de verzamelplaats een preek geeft omdat ze hun portfolio niet bijhadden.

6 likes

Loiza zei in het begin ook steeds dat dit seizoen :dizzy: internationaal :dizzy: zou worden. Behalve dat overdreven Amerikaanse gedoe niks van gemerkt?

2 likes

Oja en ze gaan niet eens naar het buitenland want volgende week is de laatste aflevering voor de finale!
Het budget is duidelijk opgegaan naar Bella en Gigi

3 likes

Ik vind Stef zo leuk he

En bij Justus denk ik steeds wat doe jij hier nog

4 likes

doei!!!:wave:

vind de kwaliteit van de shoots echt top dit seizoen! en ook qua modellen ligt het niveau hoog

1 like

ja ik ook alleen hij is gewoon al model sinds 2019 ongeveer :sweat_smile: niet helemaal fair competitie

(vgm heeft deel van de rest ook al wel wat ervaring, maar niet zo veel als hij)

Justus moet echt weg, zijn “beste” foto vond ik echt zo slecht. Hij heeft ook gewoon geen talent. Die haalt het sowieso niet. Denk dat Arshea het niet haalt vanwege haar leeftijd, 26 is natuurlijk nog helemaal niet oud maar voor de modellenwereld hebben ze misschien liever iemand jonger.

2 likes

Dit is tegenwoordig gelukkig geen ding meer! Heel jong gebeurd niet super veel meer en in sommige landen heb je zelfs een doktersverklaring nodig om te mogen werken onder de 18. Ik zie om me heen gelukkig heel veel vrouwen van ruim in de 20, 30 en soms zelfs 40 die gewoon nog lekker carriere hebben. Echt een positieve verandering. Vroeger was je na je 20e of een kind echt totaal afgeschreven. :eyes:

4 likes

Maar zijn dat ook topmodellen dan? Want ik denk dat je inderdaad prima een carriere kunt hebben op die leeftijd, maar echt een topmodel zijn lijkt me wel veel onwaarschijnlijker (vooral als je pas last komt kijken)