Hollands Next Top Model

wat pijnlijk dat er even 4 keer gezegd wordt dat sterre alleen met zichzelf bezig was :skull:

4 likes

Ja, dat vond ik ook wel een beetje overdreven! Echt sneu, en die focus op zichzelf ontstond volgens mij echt alleen maar uit faalangst.

2 likes

Pfff Jolanda die een frietje oorlog een frietje vrede noemt. Ipv toxic modellenshit hebben we toxic positivity gekregen :gun:

9 likes

Ja en exxxxxtra saus want we zijn niet toxic :sparkles:

2 likes

Ik vond het sowieso echt een lame ass prijs :joy:

5 likes

Maar wel een halve zak friet

2 likes

Hahaha idd, maar alsnog beter dan een halve amandel :laughing:

4 likes

oh ik word echt een beetje naar van arshea’s houding (oa tegenover nisa), kriebels.

ben nog steeds groot gitte en tobias fan! zo puur

5 likes

Bah dat groepje van Arshea en Jort voelt zich zo verheven tegenover de rest. Arshea krijgt echt minpunten nadat ze zo arrogant deed tegen Nisa. En dan Yolanda nog zeggen dat ze zo lief was :face_vomiting: Nisa vind ik wel een schatje

En inderdaad wat was die kritiek op Sterre? Ze was gewoon aan het poseren samen met Fleur dus hoezo teveel met zichzelf bezig. Beetje rare aflevering.

3 likes

Ik snap het lof over Tobias zijn laatste foto niet zo

Ook heel onnodig om dat nog te benoemen bij de foto beoordeling van iemand anders, heeeeel erg lullig.

Ook raar om Sterre en nisa tegenpolen te noemen? Onnodig lullig tegen zowel sterre als Nisa deze aflevering

Vond de fotos ook niet geweldig? Van Fleur en sterre kan ik me niet voorstellen dat dat hun beste foto was. En ook van jort niet? Met dat tegenlicht voor zn gezicht waardoor je hem half niet ziet? Hoe is dat zijn beste foto

3 likes

Aflevering 6:
Wat een raar einde! Niet eens vertellen wie er doorgaat maar wel bij de commercial voor volgende aflevering zie je dat alle modellen er nog zijn. Laat dat dan ook gelijk zien ofzo, niemand zit nu nog te wachten op dat nieuws in de volgende aflevering.

2 likes

hoe was die van justus de beste foto :joy: vind m leuk hoor maar naast die foto’s van oa stef en gitte was dat toch niets. en die van jort was zo duidelijk de slechtste, gooi m er uit aub

1 like

Ik had wel verwacht dat Justus 1 vd winnaars zou zijn van de Colgate shoot? In plaats van Sterre bijvoorbeeld

1 like

ik denk dat ze vooraf al wisten dat ze alleen vrouwen wilden en het liefst met een goed gebit (arshea, sterre)

2 likes

Ik vind dat popi clubje die met z’n vieren optrekken zo hinderlijk. Zag laatst een TikTok van een meid in de Efteling die belachelijk gemaakt werd door deelnemers van HNTM toen ze daar filmden en ik kan me niet anders voorstellen dan dat het om (een deel van) dat groepje gaat :grimacing:

5 likes

Het leek alsof ze Justus meer wilde belonen voor het feit dat hij zich goed had verbeterd dan dat zijn foto daadwerkelijk het beste was.

En Jort mag idd snel vertrekken. Hij wordt neergezet als commercieel model meets mega knappe acteur, maar zelfs dat zie ik niet in hem. Op zijn oudere Insta foto’s geeft die wel meer die vibe maar weet niet hoeveel filters daaroverheen zijn gegooid want zn kaaklijn lijkt in real life bij lange na niet zo strak. Iedere keer als die voor de jury staat vind ik m heel gewoontjes en saai uitzien.

1 like

Ik had oprecht ook verwacht en gehoopt dat hij eruit zou gaan???

Grappig ook hoe de fotograaf Gitte’s foto post en niet die van Justus (IG @dionbal)

Gitte’s make-over is echt de beste ooit. Ik denk serieus dat als ze nog haar vorige kapsel en wenkbrauwen had ze er misschien wel uit zou liggen. Zoals ze zelf al zei dat ben ik 1 van de zovele meisjes die je op straat ziet. Ik zag er toen ook weinig in moet ik zeggen. En vind haar qua karakter ook leuk. Arshea vind ik echt een model maar komt niet sympthatiek over. Heb ook het gevoel dat ze niet zo goed in de groep ligt.

Jort lijkt me helemaal niet veelzijdig. Eerder zo’n gozer die reclame maakt voor decathlon of jd sports.

5 likes