Jaa die zijn er zeker! Bij de fashionweeks zijn het niet meer alleen maar 14 jarige gupjes zoals vroeger.
Volgende week is eindelijk de beruchte aflevering in de efteling, ben heel benieuwd haha.
Ik ben wel blij dat Jort er eindelijk uit is.
Weten jullie nog dat Tyra in ANTM de modellen wel es (niet altijd terecht) op hun gedrag aansprak? Mis dat wel es in de Nederlandse versie
Gebeurde ook in de NL versie met vino jackie maar dit seizoen is zo tam
Ik denk dat het allemaal wel meeviel eigenlijk
Waarschijnlijk gewoon uit chaos vanuit de productie dat ze voordrongen en dat (ik vul in) Sterre, Arshea of Stef iets eruit floepte zovan âhaha hoezo zeikt die vrouw omdat wij even voorgaanâ niet wetende dat zij lichamelijk beperkt is. Beetje lullig voor die vrouw maarja, ze gaan dat toch niet uitzenden.
Oohjaa haha was dit helemaal vergeten
Ik vraag me vaak af wat de fotografen ervan vinden dat mama jolanda die modellen staat te regisseren bij een shoot
Ooooh my god wat IS DIT. hoe hebben ze dit ook helemaal in de aflevering gelaten
Hahaha wat slecht was dit ja. En wat een toffe meid dat ze ook gewoon duidelijk laat merken âik heb ontdekt dat dit niet is wat ik wil en ik gewoon mijn leven wil leven en er niet alles voor over heb om topmodel te wordenâ. Hoop dat ze erom kan lachen als ze dit terug ziet.
Vind Daphne ook best een bitch hier of ligt dat aan mij
Eens, ze laat haar niet uitpraten, onderbreekt haar op een agressieve manier en toont totaal geen begrip. Prima dat je hier nu pas achter komt lijkt me? Hoe moet je weten of het echt iets voor je is als je nog nooit modellenwerk hebt gedaan?
Die jury was echt de meest toxic ever in HNTM! Vooral Bastiaan van Schait die elke keer meiden beledigde omdat ze te dik zouden zijn. Beetje de Gordon van HNTM was dat.
En met dat meisje is het goedgekomen zij is nu belasting adviseur.
Die opdrachten sloegen ook echt nergens op. Die meiden werden in een slachterij tussen de koeien gehangen en dan verontwaardigd zijn dat ze niet vrolijk kijken.
Samenvatting
Inderdaad ja, dat was ik alweer vergeten
âZou je daar niet willen staanâ hahahhaahha zo dramatisch ook
Ze moesten toch ook kilometers lang op de kleine hakken lopen, door weer en wind? De vellen gingen erbij
En inderdaad echt op de millimeter nauwkeurig meten, die arme meiden. Zo mooi en dan daarop afgerekend worden. Dan is mama Jo met dat geklef toch beter.
Maar haar eigen dochter mag maar een halve amandel
Loiza is giving Kylie Minogue met haar outfit hahah
Veel finalisten tho?
Ja hoort een finale niet tussen 2 personen te gaan? Vond het altijd al veel dat HNTM 4 finalisten kiest maar vind 5 echt too much.