Ik vind die efteling foto’s zo lelijk allemaal??
En snap niet waarom ze die foto van Sterre zo geweldig vinden, echt zo’n foto die vriendinnen van elkaar maken
Ik vind die efteling foto’s zo lelijk allemaal??
En snap niet waarom ze die foto van Sterre zo geweldig vinden, echt zo’n foto die vriendinnen van elkaar maken
Oh ik vind het hele mooie, warme foto’s. Toegankelijk en vriendelijk. Maar heb er 0 verstand van haha.
Vond die van Sterre ook prachtig, en echt no way dat ik zo op de foto sta als mijn vriendinnen een foto maken
wie wint
0 stemmers
Ik ook, zo amateuristisch?
Ik denk Gitte en anders Stef. De rest sowieso niet. Volgens mij hebben Stef en Arshea alleen catwalk ervaring toch?
Lelijke kledingstyling ook. En die Gigi komt ook vervelend over
Kreeg een melding via Videoland dat ik een stem kon uitbrengen. Gaan jullie ook stemmen?
Eigenlijk is dat toch best vreemd? En vanuit gaande dat 9 vd 10 stemmers totaal geen verstand heeft van die hele modellenwereld.
De shoots zijn eigenlijk allemaal best saai, al helemaal als je het vergelijkt met die shoots die ze hebben in ANTM.
Op zich snap ik het wel een beetje want iemand kan vreselijk geschikt zijn maar als het publiek er niet naar wil kijken verkoop je je product niet/minder
Verder vraag ik me af hoe goed het bekeken wordt überhaupt
Denken jullie dat dit het allerlaatste seizoen is?
Ze moeten echt weer terug naar all girls en extremere opdrachten om de kijkcijfers op te krikken, anders denk ik dat volgend seizoen nóg slechter bekeken wordt, al denk ik dat de kans klein is dat die nog zal komen…
Die opdrachten boeien me niks en spoel ik altijd door, net als bij expeditie Robinson, ik kijk voor het gekonkel en voor het snoeiharde commentaar van de jury maar dat zit er helemaal niet in. Echt jammer, Belgisch next staat trouwens op Videoland!
Gigi zei in de aflevering dat zij alle foto’s van de modellen op de Insta van Guest in Residence zou plaatsen maar ze heeft helemaal niks gepost zo te zien
De live finale begint om 8
Kan me niet voorstellen dat er iemand anders dan Gitte gaat winnen
Hoe lang duurt dit? Die shoots kan ik best overslaan
Te lang?
Wat een saai seizoen, saaie fotoshoots op saaie locaties, saaie dynamiek onderling. Ik mis het seizoen Benelux next top model met die Renee en Melissa en die chick met dat lulverhaal over haar verbrande ogen.
Wat is die Rodney toch een sympathieke kerel.
En vond Stef zijn pitch ook heel erg mooi. Aahw, arme Stef, had het hem zo gegund.
Ik vond het wel een leuke live finale! Verademing na de finales van laatste jaren.
Wel beetje gehaast zo van 5 naar 3 naar winnaar. Waarom krijgen we niet de 2e en 3e plek te horen?