Ja om eerlijk te zijn doet ze het de laatste anderhalve week zo ontzettend goed? Ik weet niet, lijkt echt alsof ze een sprong heeft gemaakt in het reactieve gedrag. We zijn ook gaan oefenen op een hondenstrand hier in de buurt (veel loslopende honden maar ook heeeeeeeel veel ruimte dus makkelijk om heeeeeel veel afstand te houden) en dat ging super goed, en in de wijk gaat het ook steeds beter. We hebben het nog steeds wel over echt ruim afstand hoor haha we passeren geen hond aan de overkant van dezelfde straat, maar ik ben echt verrast. Zeker omdat het de afgelopen best wel druk en stressvol is geweest, omdat ze dus in korte tijd plots drie keer met een loslopende hond die bij haar was werd geconfronteerd maar ik heb ook m’n verjaardag gevierd etc.
Ze kan natuurlijk ook weer een terugval krijgen maar ik geniet echt van hoe ontspannen en vrolijk en gezellig ze is en het heeft echt hoop voor de toekomst (echt mn droom om met haar gewoon normaal over straat/naar een bos/op een terras te kunnen).
Zondag gaan we met haar op (wandel)vakantie in Duitsland